فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۰۵۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۹ - ۰۵-۰۹-۱۳۹۲
کد ۳۰۵۹۳۱
انتشار: ۱۵:۱۹ - ۰۵-۰۹-۱۳۹۲

کارکنان ایرانسل خون خود را اهدا کردند

کارکنان ساختمان مرکزی ایرانسل در یک اقدام داوطلبانه خون خود را به نیازمندان اهدا کردند.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، روز سه شنبه، تيم سيار سازمان انتقال خون در با حضور در محل ساختمان مرکزی ایرانسل، اقدام به خون گيري از کارکنان داوطلب ایرانسل کرد.
 
اهدا خون به عنوان یکی از شاخص‌های مهم همدلی، احساس مسوولیت و پیوند با همنوع در جامعه کنونی از اهمیت فراوان برخوردار است. ترویج فرهنگ حیاتی اهدا خون با توجه به افزایش سرسام‌آور حوادث، سوانح و بیماریهای مختلف که نیاز به خون را دو چندان کرده در جامعه امروزی بسیار ضروری به نظر می‌رسد. به همین منظور این وضعیت ایجاب می‌کند که عمل خیر اهدا خون به عنوان یکی از مهمترین ارکان همدلی و کمک به همنوع در جامعه امروزی قلمداد شود.

 
گفتني است اجراي برنامه اهداي خون کارکنان ایرانسل، پيرو هماهنگي هاي صورت گرفته و با حضور تیم سیار سازمان انتقال خون استان تهران در ساختمان مرکزی ایرانسل، با مشارکت 113 نفر از کارکنان ایرانسل صورت گرفت.
برچسب ها: ایرانسل ، اهدا خون
ارسال به دوستان
تصادف زنجیره‌ای در جاده آرادان به سرخه/ ۱۲ مصدوم چگونه یک دانشمند مسلمان نظریه پزشکی اروپا را قرن‌ها پیش به چالش کشید؟ تقویت استخوان‌ها با یک خوراکی ساده و شیرین حسین شریعتمداری خطاب به تیم مذاکره: واقعا می خواهید تنگه هرمز را باز کنید و بازرسان آژانس را بپذیرید؟ راز قتل زن جوان در خیانت شوهرش نهفته بود استراتژی جدید پورشه: فروش خودرو کمتر و درآمدزایی بیشتر ارزش واقعی دارایی های بلوکه شده ایران چقدر است؟/ پول‌ها کجاست؟ سوریه وارد جنگ با حزب الله می شود؟ قاب دونفره رزیتا غفاری و رضا کیانیان در حاشیه جنجالی‌ترین سریال سال (+عکس) یکی از مشهورترین تصاویر تانک واژگون در تاریخ جنگ‌ ها «ماری‌جوآنا» در ایران قانونی می‌شود؟ یک گروه موسیقی در ایران دوران قاجار (عکس) جاده چالوس از ساعت ۹ صبح یک‌طرفه شد/ممنوعیت تردد از شمال به جنوب تا تخلیه بار ترافیکی عرق‌ریزی کلافه‌تان کرده؟ این راهکارها را امتحان کنید آقای پلیس! مرا به خاطر قتل هووی مادرم دستگیر کنید؛ دارم از عذاب وجدان می میرم