فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۰۶۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۱ - ۰۶-۰۹-۱۳۹۲
کد ۳۰۶۰۷۰
انتشار: ۱۷:۱۱ - ۰۶-۰۹-۱۳۹۲

وعده جدید وزیر ارتباطات در مورد اینترنت

 
انتخاب - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص افزایش پهنای باند اینترنت گفت: در این زمینه برنامه‌ای برای ۱۰۰ روز داشتیم که پهنای باند از ۷۱ گیگابیت در ثانیه به ۲۵ درصد افزایش یابد.
 
محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیش از ظهر امروز در حاشیه هیئت دولت درباره اینکه آیا هزینه‌های اضافی محاسبه شده در تلفن‌های ثابت به مردم برخواهد گشت یا خیر، گفت: محاسبه می‌کنیم. پول‌های زیادی گرفته شده باشد، به مردم برمی‌گردانیم.
 
وی در خصوص افزایش پهنای باند اینترنت نیز اظهار داشت: در این زمینه برنامه‌ای برای ۱۰۰ روز داشتیم که پهنای باند از ۷۱ گیگابیت در ثانیه ۲۵ درصد افزایش یابد. امیدواریم در سال آینده به ۱۵۰ گیگابیت در ثانیه برسانیم.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: افزایش پهنای باند داخلی نیز ۵۰۰ گیگابیت در ثانیه است که برای این نیز برنامه داریم تا آن را به ۸۰۰ تا ۹۰۰ گیگابیت برسانیم. چرا که خواسته‌ها زیاد است و تلاش می‌کنیم زیرساخت‌ها را زیاد کنیم تا اینترنت قابل قبولی در دو سال آینده به مردم ارائه دهیم و شرمنده مردم در این زمینه نشویم.

ارسال به دوستان
تغییر قوانین پنالتی در جام جهانی ۲۰۲۶ توسط فیفا رفع اختلال خدمات کارت بانک تجارت پس از حمله سایبری اوکراین: به مسیر عضویت در اتحادیه اروپا ادامه می‌دهیم اعطای دکترای افتخاری جراحی قلب به پزشکیان، در پاکستان شناسایی نخستین مورد تب کریمه کنگو در اردبیل آقای مجری ؛ مظلوم نمایی نکن، اون روز که جیک جیک مستونت بود، یاد زمستونت نبود؟ رکورد تاریخی رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ وقتی نام علی دایی در جام جهانی ۲۰۲۶ دوباره می‌درخشد اینجا «کمربند نارنجی» است؛ شهری 18 هزار نفری که 90 درصد یک محصول جهانی را تولید می کند مارکو روبیو: مسئله لبنان از ایران جداست نوحه ترکی در عزای حضرت ابوالفضل(ع) با صدای ماندگار سلیم موذن زاده هشدار پلیس فتا به صاحبان کسب‌وکارها درباره کلاهبرداری‌های جدید تعطیلی سراسری سینماهای کشور برای مراسم تشییع پیکر رهبر پایان محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمالی شورای امنیت سازمان ملل قطعنامه حمایت از صلح‌بانان را تصویب کرد