فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۰۶۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۷ - ۱۰-۰۹-۱۳۹۲
کد ۳۰۶۵۹۴
انتشار: ۱۲:۳۷ - ۱۰-۰۹-۱۳۹۲

زشت‌ترین سگ جهان مُرد (+عکس)

 «الوود» که در سال 2007 میلادی رکورد زشت‌ترین سگ جهان را از آن خود کرده بود بر اثر نوعی بیماری شبیه به سرطان مُرد.
 
به گزارش ایسنا، صاحب این سگ گفت: «الوود» به دلیل مشکل غیرعادی در ظاهرش این عنوان را از آن خود کرد اما به طور غیرقابل انتظاری در سن هشت سالگی مُرد.
 
کویگلی 52 ساله از نیوجرسی که صاحب «الوود» است همچنین اظهار داشت: «الوود» پوستی تیره و بدون مو داشت و به گفته دامپزشکان بر اثر نوعی سرطان تلف شده است.
 
به گفته کویگلی، مالک قبلی این حیوان به دلیل اینکه ظاهر زشتی داشت آن را فروخت و حتی قصد داشت این سگ را خودش از بین ببرد.
 
 «الوود» رکورد زشت‌ترین سگ جهان را در رقابتی که سالانه در کالیفرنیا برگزار می‌شود، به دست آورد.


پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: زشت‌ترین ، سگ جهان ، مُرد
ارسال به دوستان
وزارت خارجه آمریکا: روبیو از فردا راهی خاورمیانه می‌شود زلزله رودبار و جام جهانی 36 سال قبل ؛ تاثیر فوتبال در دو فیلم عباس کیارستمی «هفته قوه قضاییه؛ بازخوانی الگوی مواجهه با رسانه‌ها» 5 نکته درباره مذاکرات ایران و آمریکا در سوئیس / از سود تهران تا شهرت "بورگن اشتاک" وزیر خارجه قطر: مذاکرات فنی میان ایران و آمریکا ادامه دارد تحلیل گاردین از نمایش درخشان ایران و درخشش بیرانوند بهره‌برداری از دو چاه جدید در پارس جنوبی با رکورد حفاری هیئت مذاکره کننده به تهران بازگشت تأثیر توافق ایران و آمریکا بر شکوفایی اقتصاد دیجیتال پاکستان: سفر پزشکیان به اسلام‌آباد درباره تلاش‌های دیپلماتیک اخیر است سردار حسن‌زاده: تمام مقدمات برای برگزاری مراسم تشییع پیکر رهبری شهید پیش‌بینی شده است محسنی اژه‌ای: برخی افراد با بی‌توجهی سخنانی بر زبان می‌رانند که دشمن را خیالاتی می‌کند اعلام تعطیلی تهران در روز تشییع رهبر شهید انقلاب صادرات ۳۶ میلیون بشکه نفت ایران از ژوئن ۲۰۲۵ ثبت شد افزایش قیمت گاز طبیعی در اروپا به دلیل تهدیدات ترامپ علیه ایران