فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۰۶۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۸ - ۱۰-۰۹-۱۳۹۲
کد ۳۰۶۶۹۷
انتشار: ۲۱:۵۸ - ۱۰-۰۹-۱۳۹۲

دایی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رفت


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از ظهر امروز به مدت سه ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، در پی درخواست کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای رسیدگی به پرونده محسن قهرمانی، علی دایی به همراه بهمن دهقان نماینده تام‌الاختیارش بعد از ظهر امروز به مدت سه ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رفت و در طبقه پنجم فدراسیون فوتبال مدارک خود را در مورد قهرمانی و برخی از اتفاقات در فوتبال نسبت به گذشته تکمیل‌تر کرد و برای اعضا توضیحات کاملی داد.

گفتنی است قرار است به زودی رأی پرونده محسن قهرمانی اعلام شود.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
مصرف سنگین الکل می‌تواند بافت ارتباطی مغز را در جوانی تغییر دهد تتر می‌تواند تا سال ۲۰۳۰ به بزرگ‌ترین خریدار اوراق خزانه‌داری آمریکا تبدیل شود(+اینفوگرافیک) یک هشدار مهم درباره مصرف آبمیوه در کودکی یک اروپایی با «کجاوه» در یکی از جاده‌های ایران در دوران قاجار (عکس) وسیله‌ای که شاید آلوده‌تر از توالت باشد! چرا عینک‌های دید در شب سبز هستند؟ رازی که در چشم انسان نهفته است صعود برزیل و مراکش/ اسکاتلند در انتظار نتایج دیگر گروه ها نوشیدنی معجزه‌آسایی که از معده تا مغز را آرام می‌کند + روش تهیه خانۀ اشرافی یک فرانسوی در تهران در دوران قاجار (عکس) در این روستای ایران استفاده از تلویزیون و نوشیدن چای ممنوع بوده!(+عکس) تانک جدید با برجک متفاوت و قابلیت همکاری با پهپاد(+عکس) داروهایی که موجب سفتی صبحگاهی دست‌ها می‌شوند «آلبر کامو» و راز دهان‌هایی که می‌خندند ایران شجاعانه جنگید، اما فرانسه در لحظات حساس برنده شد خنک ترین روستای یزد کجاست؟؛ ۹ جای خنک‌ و دیدنی یزد برای سفرهای تابستانی + آدرس