فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۰۷۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۳ - ۱۲-۰۹-۱۳۹۲
کد ۳۰۷۰۸۰
انتشار: ۱۸:۵۳ - ۱۲-۰۹-۱۳۹۲

متلک رویانیان به فتح‌الله‌زاده

مدیرعامل بار دیگر در مورد همتای خود در استقلال با کنایه صحبت کرد.

به گزارش شهرخبر، رقابت مدیران عامل استقلال و پرسپولیس در انجام کارهای مختلف همچنان ادامه دارد که هر ازگاهی حاشیه ساز نیز می شود.

پس از اینکه پرسپولیس توانست ستارگان میلان را به تهران بکشاند فتح الله زاده نیز از دعوت رسمی تیم گالگسی آمریکا از استقلال برای انجام بازی دوستانه خبر داد تا همه از رقابت دوباره دو مدیرعامل صحبت کنند.

رویانیان در مورد دعوت گالگسی از استقلال با کنایه به اینکه آبی ها باید به سفر بروند و نمی توانند نماینده آمریکا را به تهران بیاورند گفت: رفتن به آمریکا خیلی سخت است و این کشور نیز بسیار دور است و نمی دانم چرا فتح الله زاده می خواهد بازیکنان استقلال را خسته کند!

وی در تکمیل کنایه های خود گفت: توصیه می کنم استقلالی ها همزمان با مجمع عمومی سازمان ملل به آمریکا بروند تا بتوانند همراه تیم رئیس جمهور عازم این کشور شوند!

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
روبیو: یادداشت تفاهم با ایران ظرف ۶۰ روز اجرا خواهد شد سفر به جهنم شیشه ای مکزیک (+فیلم و عکس) ویدیوی جدید ترامپ خبرساز شد؛ ادعاهای تند درباره برنامه هسته ای ایران بقائی: صلح واقعی تنها با پایان مداخلات آمریکا و خاتمه اشغالگری محقق می‌شود تغییر محسوس تخصیص ارز صنعت از شنبه/ تامین 2 میلیارد دلار در گام اول حمله پهپادی اسرائیلی به دو خودرو در جنوب لبنان مالیات ستانی از خانه های خالی/ فقط 7 میلیارد تومان در سال 1404 ادعای ترامپ درباره پیوستن بازرسان آمریکایی به آژانس برای بازرسی از تاسیسات هسته‌ای ایران گفت‌وگوی تلفنی عراقچی با وزیر خارجه عربستان آقای میثاقی برای افکار عمومی ارزش قائل باشید کتاب‌های فلسفی در کتابخانه رهبر شهید (+عکس) صادرات صنایع دفاعی و هوافضایی ترکیه به 6.7 میلیارد دلار رسید سقوط طلا به زیر ۴۰۰۰ دلار؛ پایین‌ترین سطح از آبان ۱۴۰۴ نجات یک قلاده شغال گرفتار در استخر نفتی در امیدیه ادعاهای جدید نتانیاهو: کار اسرائیل در لبنان تمام نشده است/ به ایران اجازه هسته ای شدن نمی دهم