فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۰۷۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۶ - ۱۲-۰۹-۱۳۹۲
کد ۳۰۷۰۸۴
انتشار: ۱۹:۰۶ - ۱۲-۰۹-۱۳۹۲

خاطره ناطق نوری از سفر رهبری به نیویورک

رئیس دفتر بازرسی دفتر رهبری معتقد است عصبانیت اسرائیل از توافق هسته ای ایران نشان از موفقیت ایران دارد.

به گزارش خبر آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری در جمع طلاب حوزه علمیه امام حسن مجتبی(ع) در لواسان تاکید کرد: هیچ مذاکره ای بدون اذن رهبری رخ نمی دهد و هر جا بدون اذن بوده ایشان تذکر داده اند. وی افزود: این توافقنامه یک موفقیت بود. دلیل آن هم اینکه چند گروه عصبانی شدند. اسرائیل عصبانی است. نخست وزیر این رژیم غاصب با آن حالت نامتعادل آمد و ضد این توافقنامه و آمریکا موضع گرفت. برخی دیگر هم عصبانی شدند. اگر در این توافقنامه سر ما کلاه رفته باشد اسرائیل باید خوشحال باشد. اگر ما باخته باشیم اسرائیل می بایست جشن می گرفت.

وی با اشاره به خاطره ای درباره سفر رهبری به سازمان ملل اظهار کرد: در سفر رهبری معظم انقلاب در زمان ریاست جمهوری ایشان به نیویورک که بنده هم همراه ایشان بودم، وقتی با آقای ظریف رو به رو شدیم فرمودند این آقای ظریف را می بینید، او عمیقاً متدین است. ناطق نوری افزود: این آقای ظریف از زمان قطعنامه 598 یل مذاکره و مباحث حقوقی است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
مالکان در چه شرایطی می‌توانند حکم تخلیه بگیرند؟ ادعای روبیو: مذاکرات فنی ایران و آمریکا هفته آینده از سر گرفته می‌شود حمله ترامپ به ممدانی: با کمک سه کمونیست پیروز شد واردات محصولات کشاورزی از آمریکا ؛ عقلانی و درست است / به این دلایل ... روبیو: یادداشت تفاهم با ایران ظرف ۶۰ روز اجرا خواهد شد سفر به جهنم شیشه ای مکزیک (+فیلم و عکس) پست جدید ترامپ: ساعتی که از ۱۹۷۹ به حرکت درآمد (+ترجمه) بقائی: صلح واقعی تنها با پایان مداخلات آمریکا و خاتمه اشغالگری محقق می‌شود تغییر محسوس تخصیص ارز صنعت از شنبه/ تامین 2 میلیارد دلار در گام اول حمله پهپادی اسرائیلی به دو خودرو در جنوب لبنان مالیات ستانی از خانه های خالی/ فقط 7 میلیارد تومان در سال 1404 ادعای ترامپ درباره پیوستن بازرسان آمریکایی به آژانس برای بازرسی از تاسیسات هسته‌ای ایران گفت‌وگوی تلفنی عراقچی با وزیر خارجه عربستان آقای میثاقی برای افکار عمومی ارزش قائل باشید کتاب‌های فلسفی در کتابخانه رهبر شهید (+عکس)