فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۰۹۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۴ - ۲۵-۰۹-۱۳۹۲
کد ۳۰۹۴۶۵
انتشار: ۱۳:۵۴ - ۲۵-۰۹-۱۳۹۲

مقابله با موش‌ها در یک وزارتخانه!

 روزنامه خراسان از دستور مسئولان یک وزارتخانه برای مقابله جدی با حیوانات و حشرات موذی در این نهاد خبر داد.
 
به گزارش ایسنا، این روزنامه در ستون «ویژه‌ها»ی روز دوشنبه خود نوشت: «بر اساس بخشنامه مسئولان یکی از وزارتخانه‌ها به مدیران و کارمندان این دستگاه، اعلام شده است که بر اساس گزارش‌های واصله میزان کشف و مشاهده حیوانات و حشرات موذی به‌ویژه موش در این وزارتخانه قابل توجه است و بر این اساس مقرر شده اقداماتی مانند عدم نگهداری پسماندهای خشک به‌ویژه نان، جمع‌آوری به‌موقع زباله‌ها و استفاده از توری و چاه‌بست مورد پیگیری جدی و سریع کارکنان بخش خدمات و سایر کارمندان قرار بگیرد.»
برچسب ها: مقابله ، موش‌ ، وزارتخانه
ارسال به دوستان
چرا گوگل نامگذاری نسخه‌های اندروید بر اساس دسرها را متوقف کرد؟ ۶۸درصد ایرانی‌ها به اینستاگرام بازنگشتند؟ قیمت طلا جهانی امروز دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ جلسه رئیس آلمانی بانک ملی ایران با اعضای اتاق تجارت؛ اوایل دهه ۱۳۱۰(عکس) سنگ تمام مکزیکی‌ها برای فوتبال ایران یافته جدید جیمز وب: تفاوت کابوس‌وار هوای صبح و عصر در غول گازی معروف تصویر لگویی از علیرضا بیرانوند با اشاره به بسته بودن تنگه هرمز چرا حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی واریز نشده است؟ ۰.۹ درصد معتادان ایران «زن» هستند/ وجود بیش از ۳۳۰ میلیون معتاد در دنیا «علی الاصول» در پیام رهبری یعنی چه؟ راه‌اندازی سامانه «بینا» برای ثبت‌نام دانش‌آموزان/ برپایی کلاس‌های تقویتی برای ابتدایی‌ها روابط زن و شوهر و تناقض‌ های پنهان: چرا هم زمان هم خوشبخت‌ ایم و هم سردرگم؟ شگفتی بدن انسان؛ دلیلی که ریه ها غرق نمی شوند بهترین شهرهای دایره‌ای جهان در سال ۲۰۲۶ کدامند؟ روزنامه اطلاعات: آقای دولت! طاقت مردم دارد تمام می شود؛ با حذف یارانه نان؛ پاس گل به دشمن ندهید