فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۱۲۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۱ - ۱۱-۱۰-۱۳۹۲
کد ۳۱۲۴۵۳
انتشار: ۱۰:۲۱ - ۱۱-۱۰-۱۳۹۲

فراخوانی برای تقدیر از دیابتی‌ها

انجمن دیابت ایران برای دیابتی‌هایی که 40 سال از ابتلایشان به این بیماری می‌گذرد فراخوانی اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، در این فراخوان عنوان شده است دیابتی‌هایی که بیش از 40 سال از ابتلایشان به دیابت می‌گذرد و فعالانه به زندگی ادامه می‌دهند شایسته تقدیرند چرا که 40 سال با زحمت و تلاش پی‌گیر به مهار دیابت؛ این پدیدۀ سیستمیک پرداخته‌اند و انجمن دیابت ایران بر این باور است که حافظان سلامت نه تنها به خود خدمت می‌کنند بلکه با حفظ سلامتی خویش، تأثیرات قابل توجهی بر سلامت جامعه، اقتصاد کشور و بلکه نسل‌های بعد نیز می‌گذارند. بنابراین انجمن قصد دارد تا ضمن تقدیر از چنین افراد تلاشگر،‌ با معرفی آنها از تجربیاتشان نیز بهره‌مند شود.

بیماران دیابتی جهت کسب اطلاعات بیشتر‌ می‌توانند روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 11- 9 صبح با شماره تلفن‌های 26- 88248124 داخلی 2 تماس حاصل کنند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: فراخوان ، دیابت ، تقدیر
ارسال به دوستان
صهیونیست‌ها بیش از 11 هزار منزل لبنانی را ویران کردند تاریکخانه ساترا به روان جامعه آسیب می‌زند! سفر قالیباف و عراقچی به عمان آرژانتین۲-۰ اتریش/حتی یک دقیقه از آخرین رقص بهترین بازیکن تاریخ را از دست ندهید چرا بازی ایران بلژیک مساوی شد؟ فریب ظاهرشان را نخورید! پشت پرده تفاوت های شگفت انگیز سه غول دنیای خزندگان (+اینفوگرافیک) وزارت بهداشت لبنان: شمار قربانیان حملات اسرائیل از ۴ هزار نفر فراتر رفت اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمالی کشور استقبال پرسپولیس از تصمیم فدراسیون فوتبال برای تعیین نمایندگان آسیا رکوردشکنی افسانه ای؛ گران ترین جام های جهانی تاریخ کدامند؟ آناتولی: ایران از زمان اعلام توافق با آمریکا ۳۶ میلیون بشکه نفت صادر کرده توکلی‌زاده: تشییع امام شهید، بزرگ‌ترین رستاخیز ملی و نماد وحدت امت اسلامی خواهد بود داروخانه خانگی قلب؛ 6 ادویه شگفت انگیز که رگ های شما را پاکسازی می کنند بیرانوند سد مطمئن، طارمی مهره گریز از فشار؛ دو چهره کلیدی ایران در برابر بلژیک اعمال محدودیت‌های پروازی در فرودگاه‌های کشور