فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۱۶۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۳ - ۰۱-۱۱-۱۳۹۲
کد ۳۱۶۱۰۷
انتشار: ۱۱:۴۳ - ۰۱-۱۱-۱۳۹۲

عابدزاده در بیمارستان بستری شد

دروازه بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه های استقلال و پرسپولیس به علت دردی که در ناحیه سر احساس کرد در بیمارستان بستری شد و قرار است معاینات تکمیلی روی وی انجام شود.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، احمدرضا عابدزاده دروازه‌بان محبوب پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران صبح امروز به دلیل سر درد به بیمارستان آراد مراجعه کرد و توسط دکتر عباسیون پزشک حاذقی که وی را تحت عمل جراحی قرار داده بود، معاینه شد.
 
به گفته امیر عابدزاده، دکترعباسیون پس از معاینه احمدرضا عابدزاده دستور بستری شدن وی را صادر کرد. احمدرضا قرار است سی تی آنژیوگرافی شده تا وضعیت وی به طور دقیق مشخص شود.
ارسال به دوستان
خنک ترین روستای یزد کجاست؟؛ ۹ جای خنک‌ و دیدنی یزد برای سفرهای تابستانی + آدرس صعود دراماتیک سوئیس و بوسنی و البته کانادا! ۷ کشته در ۲ تصادف در هرمزگان ادعای ترامپ: ایران امتیازهای بسیار بزرگی می دهد؛ خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد! فیزیکدانان در آستانه حل بزرگ‌ترین معمای کیهان/ شکار نیروی پنجم طبیعت پزشکیان: ایران امروز در منطقه به عنوان یک قدرت دیده می شود تهدید روبیو علیه ایران: به تعهدات عمل نکنید، ترامپ گزینه‌های زیادی دارد 3 نکته درباره سفر پزشکیان به پاکستان قوه قضائیه: آزادی بیش از ۲ هزار زندانی در تهران با همت خیرین در سال گذشته هشدار دستگاه قضا نسبت به فریب شرط‌بندی‌های جام جهانی ۲۰۲۶ نمایش‌های کشور سه شب اجرا ندارند همتی: ۲ میلیارد دلار ارز صنایع تامین می‌شود تلگراف: ترامپ ممکن است پس از انتخابات خواستار توافق جدیدی با ایران شود صادرات نفت ایران به ۴۰ میلیون بشکه رسید مرگ دونده ۲۵ ساله در ۳۰ متری خط پایان مسابقه دو لندن