فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۱۷۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۴ - ۰۶-۱۱-۱۳۹۲
کد ۳۱۷۰۷۲
انتشار: ۲۰:۰۴ - ۰۶-۱۱-۱۳۹۲

هوای تهران در شرایط سالم قرار گرفت

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت : هوای پایتخت پس ازحدود یک ماه برای دومین روز متوالی در شرایط سالم است.

حشمت الله بسطامی در گفتگو با مهر با بیان این مطلب افزود: بر اساس اطلاعات رسیده از ایستگاه سنجش آلودگی هوا، امروز  هوای پایتخت با قرار گرفتن ذرات معلق کمتر از دو نیم میکرون روی عدد 85 در شرایط سالم است.

به گفته وی این شاخص نسبت به روز گذشته که روی عدد 72 ایستاده بود 13 واحد افزایش نشان می دهد.

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اظهار داشت: در حال حاضر الاینده منواکسید کربن با ایستادن روی عدد43 در شرایط پاک، ازن با ایستادن روی عدد 25 در شرایط پاک، دی اکسید نیتروژن با یستادن روی عدد63 در شرایط سالم ، دی اکسید گوگرد با ایستادن روی عدد 31 در شرایط پاک و ذرات معلق کمتر از 10 میکرون با ایستادن روی عدد 54 در شرایط سالم قرار دارد.

 
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: هوا ، تهران ، آلودگی
ارسال به دوستان
«آلبر کامو» و راز دهان‌هایی که می‌خندند ایران شجاعانه جنگید، اما فرانسه در لحظات حساس برنده شد خنک ترین روستای یزد کجاست؟؛ ۹ جای خنک‌ و دیدنی یزد برای سفرهای تابستانی + آدرس صعود دراماتیک سوئیس و کانادا و احتمالا بوسنی ۷ کشته در ۲ تصادف در هرمزگان ادعای ترامپ: ایران امتیازهای بسیار بزرگی می دهد؛ خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد! فیزیکدانان در آستانه حل بزرگ‌ترین معمای کیهان/ شکار نیروی پنجم طبیعت پزشکیان: ایران امروز در منطقه به عنوان یک قدرت دیده می شود تهدید روبیو علیه ایران: به تعهدات عمل نکنید، ترامپ گزینه‌های زیادی دارد 3 نکته درباره سفر پزشکیان به پاکستان قوه قضائیه: آزادی بیش از ۲ هزار زندانی در تهران با همت خیرین در سال گذشته هشدار دستگاه قضا نسبت به فریب شرط‌بندی‌های جام جهانی ۲۰۲۶ نمایش‌های کشور سه شب اجرا ندارند همتی: ۲ میلیارد دلار ارز صنایع تامین می‌شود تلگراف: ترامپ ممکن است پس از انتخابات خواستار توافق جدیدی با ایران شود