فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۱۸۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۱ - ۱۲-۱۱-۱۳۹۲
کد ۳۱۸۲۹۵
انتشار: ۲۳:۴۱ - ۱۲-۱۱-۱۳۹۲

کفاشیان: تیم ملی به اردوی آفریقای جنوبی می‌رود

عصر ایران
کفاشیان درباره علت عدم حضور بازیکنان تیم ملی در این مراسم نیز توضیح داد: ما از تمام بازیکنان دعوت ولی خارج از کشور بازی داشتند، نیامدند. به هرحال پیراهن تیم ملی از جانب فیفا تایید شد و زودتر باید از آن رونمایی می‌کردیم.

رییس فدراسیون فوتبال در اظهارنظری جالب گفت: تیم ملی از ابتدا هم قرار بود در اردوی آفریقای‌جنوبی حاضر شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی کفاشیان پس از مراسم رونمایی پیراهن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2014 در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طراحی نماد یوزپلنگ روی پیراهن تیم ملی موفقیت خوبی بوده که فیفا با آن موافقت کرد. اکثر تیم‌های حاضر در جام جهانی پیراهن ساده‌ای دارند ما نیز می‌خواستیم طرح‌های دیگری به جز نماد یوزپلنگ بزنیم اما با حمایت بلاتر، این نماد را روی پیراهن تیم ملی درج کردیم که موفقیت بزرگی بود.

وی درباره نیامدن کی‌روش به این مراسم گفت: فکر می‌کنم شرکت‌های اسپانسری توافق‌هایی هم با سرمربیان تیم ملی دارند که من در جریان جزییات آن نیستم.

رییس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که اسپانسر تیم ملی چه زمانی تعیین می‌شود، تصریح کرد: ما همچنان با اسپانسر قبلی در حال مذاکره هستیم تا ببینیم چه می‌شود. گزینه دیگری هم نداریم البته پیشنهادهای زیادی داریم ولی عملیاتی نمی‌شود.

کفاشیان درباره علت عدم حضور بازیکنان تیم ملی در این مراسم نیز توضیح داد: ما از تمام بازیکنان دعوت ولی خارج از کشور بازی داشتند، نیامدند. به هرحال پیراهن تیم ملی از جانب فیفا تایید شد و زودتر باید از آن رونمایی می‌کردیم.

وی در ادامه نیز راجع به تنش به وجود آمده بین کی‌روش و باشگاه‌های استقلال و سپاهان گفت: صحبت‌های وزیر در این زمینه به حق بود. فکر نمی‌کنم که سپاهان به فیفا شکایت کند. البته وزیر به کی‌روش تذکر داده که اگر موارد خاصی وجود دارد باید به خود وزارت بگوید و مصاحبه نکند.

رییس فدراسیون فوتبال همچنین از برگزاری اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: از اول هم برای برگزاری این اردو مشکلی نداشتیم و قرار است تیم ملی به آفریقا برود. ما مصمم هستیم بازیکنانمان را از لیگ‌های عربی فرا بخوانیم تا با تیم کامل در اردو شرکت کنیم. تیم ملی باید به اردو برود. حتی شاید جریمه‌ای هم به باشگاه‌های عربی پرداخت کنیم تا بازیکنانمان را به صورت کامل به اردو ببریم.

ارسال به دوستان
تبادل ۱۶۰ اسیر جنگی میان روسیه و اوکراین محمدرضا باهنر: در جنگ نقل و نبات پخش نمی‌کنند/ با جنگ، حداقل ۲۰۰ میلیارد دلار عقب افتادیم اطلاعیه مهم بانک ملی درباره قطعی موقت سامانه‌های کارتی  هشدار حمله موشکی در دبی صادر شد شمار کشته‌های زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ نفر رسید بقائی: ایران بیشتر از هر طرف دیگری دغدغه امنیت جمعی منطقه را دارد پزشکیان: دامنه اختیارات استانداران به گونه‌ای افزایش یافته که آنان در عمل «رییس ‌جمهور استان» محسوب می‌شوند امام جمعه اهواز: در استان خوزستان همچنان انتقال مواد مخدر به‌راحتی انجام می‌شود امام جمعه تهران: اجتماعات شبانه نباید زمینه حضور وحدت‌شکنان باشد بارش باران در ۱۳ استان کشور ۲ طوفان شدید در ژاپن/ ۲ میلیون نفر دستور تخلیه گرفتند قصه تلخ جوانان ترکیه و شعر "گاهی نمی شود، که نمی شود، که نمی شود" روایت بلانشو از «فوکو»؛ معرفی کتابی نادر از دو غول فلسفه فرانسه ایران‌شناس فرانسوی و مترجم حافظ و مولانا درگذشت تغییر مدیریت در هلدینگ صبا انرژی/ پناهی عزل و غفوری سرپرست شد