فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۲۳۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۳ - ۰۷-۱۲-۱۳۹۲
کد ۳۲۳۰۸۱
انتشار: ۰۸:۵۳ - ۰۷-۱۲-۱۳۹۲

آغاز به کار نمایشگاه‌های بهاره در تهران

نمایشگاه‌های تهران در پارک‌های ارم، ولایت، حکیمیه تهرانپارس، خاوران و مصلی برپا می‌شود

معاون برنامه ریزی استانداری تهران گفت: از امروز نمایشگاه‌های بهاره در سطح استان تهران با 15 تا 30 درصد تخفیف در اقلام آغاز به کار می‌کند.

نعمت الله ترکی در گفت‌وگو با فارس درباره برپایی نمایشگاه های بهاره در استان تهران اظهار داشت: امسال 30 نمایشگاه از امروز تا 17 اسفند در استان تهران دایر می شود که اقلام در این نمایشگاه از 15 تا 30 درصد تخفیف دارد.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه‌های تهران در پارک‌های ارم، ولایت، حکیمیه تهرانپارس، خاوران و مصلی برپا می‌شود گفت: سعی شده است با استقرار نیروهای بازرسی و تعزیرات در نمایشگاه از ارائه کالاهای نامرغوب جلوگیری شود.

 معاون برنامه ریزی استانداری تهران بیان داشت: در نمایشگاه تمام مایحتاج شهروندان دز شب عید اعم از خوار و بار، خشکبار، لباس، کفش، مواد شوینده و پاک کننده، بهداشتی و غیره را با قیمت پایین و تحت نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت عرضه می‌کنند.

به گفته ترکی در صورت استقبال شهروندان از فروشگاه‌های بهاره امکان تمدید مهلت خرید در بعضی از نمایشگاه‌ها است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: نمایشگاه‌ ، بهاره ، تهران
ارسال به دوستان
تشکر رئیس جمهور لبنان از آمریکا به خاطر میزبانی از مذاکرات با اسرائیل تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و امارات فردا شنبه ادارات کدام استان‌ها با تأخیر شروع به‌کار خواهند کرد؟ محسن رضایی: اگر دشمن جنگ جدیدی آغاز کنند تلفات وسیع خواهند داد ادعای نتانیاهو: ارتش تا خلع سلاح حزب الله در لبنان باقی خواهد ماند کشته های زلزله ونزوئلا به ۹۲۰ تن افزایش یافت امضای توافق اسراییل و لبنان عمان به اروپا: عبور از تنگه هرمز مستلزم پرداخت هزینه خدمات است ایران ۲ - ۳ ژاپن/ تیم ملی والیبال باز هم به سامورایی‌ها باخت امضای توافق اسرائیل و لبنان ترامپ اروپا را به اعمال تعرفه ۱۰۰ درصدی بر واردات تهدید کرد افزایش شمار شهدای لبنان به چهار هزار و ۲۴۳ شهید دستگیری متهم پرونده ۵۰ میلیون یورویی در آستارا سخنگوی سپاه: برقراری خط مستقیم میان ایران و آمریکا در خصوص تنگه هرمز کذب است رحیم‌پور ازغدی: تُف بر روزگاری که رهبر ما را شهید کردند و ما از صلح با آمریکا حرف بزنیم