فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۲۳۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۸ - ۰۷-۱۲-۱۳۹۲
کد ۳۲۳۲۸۰
انتشار: ۲۱:۵۸ - ۰۷-۱۲-۱۳۹۲

ابراز تاسف افخم از اظهارات "مرکل" در تل آویو

مرضیه افخم با اشاره به انتشار مطالبی به نقل از صدراعظم آلمان در رسانه‌های صهیونیستی از این اظهارات ابراز تاسف کرد و گفت: این سخنان غیرواقعی در مکانی زده شده که سال‌هاست بیشترین موارد نقض حقوق بشر، تهدید، تجاوز و جنایت علیه ساکنان اصلی سرزمین فلسطین و دیگر کشورهای منطقه به طور مکرر و روزمره رخ می‌دهد.

به گزارش ایسنا، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان همچنین اعلام موضع صریح آنگلا مرکل صدراعظم آلمان در جریان سفر به سرزمین‌های اشغالی درباره‌ تداوم غنی‌سازی و احترام و اذعان به حق غنی‌سازی ایران را مورد توجه قرار داد و بر رویکرد مذاکره برای پایان دادن به یک بحران غیرضروری تاکید کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با اظهار این که در 250 سال گذشته، ایران تهدیدی علیه هیچ کشوری نبوده و هیچ اقدام نظامی از سوی ایران آغاز نشده است، اضافه کرد: خوشامد دیگران نباید به تحریف و یا نادیده گرفتن واقعیات منطقه بیانجامد.

برچسب ها: افخم ، مرکل ، غنی‌سازی
ارسال به دوستان
خنک ترین روستای یزد کجاست؟؛ ۹ جای خنک‌ و دیدنی یزد برای سفرهای تابستانی + آدرس صعود دراماتیک سوئیس و بوسنی و البته کانادا! ۷ کشته در ۲ تصادف در هرمزگان ادعای ترامپ: ایران امتیازهای بسیار بزرگی می دهد؛ خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد! فیزیکدانان در آستانه حل بزرگ‌ترین معمای کیهان/ شکار نیروی پنجم طبیعت پزشکیان: ایران امروز در منطقه به عنوان یک قدرت دیده می شود تهدید روبیو علیه ایران: به تعهدات عمل نکنید، ترامپ گزینه‌های زیادی دارد 3 نکته درباره سفر پزشکیان به پاکستان قوه قضائیه: آزادی بیش از ۲ هزار زندانی در تهران با همت خیرین در سال گذشته هشدار دستگاه قضا نسبت به فریب شرط‌بندی‌های جام جهانی ۲۰۲۶ نمایش‌های کشور سه شب اجرا ندارند همتی: ۲ میلیارد دلار ارز صنایع تامین می‌شود تلگراف: ترامپ ممکن است پس از انتخابات خواستار توافق جدیدی با ایران شود صادرات نفت ایران به ۴۰ میلیون بشکه رسید مرگ دونده ۲۵ ساله در ۳۰ متری خط پایان مسابقه دو لندن