فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۲۵۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۲ - ۱۷-۱۲-۱۳۹۲
کد ۳۲۵۱۰۷
انتشار: ۲۱:۵۲ - ۱۷-۱۲-۱۳۹۲

حداقل حقوق کارمندان دولت ۶۰۰ هزار تومان تعیین شد

عصر ایران
بر اساس مصوبه هیات دولت، حداقل حقوق کارکنان شهرداری‌ها، بازنشستگان و وظیفه بگیران و مشترکان صندوق‌های بازنشستگی کشوری و نیروهای مسلح و سایر صندوق‌های وابسته به دستگاه‌های اجرایی ۶۰۰ هزار تومان و حداکثر حقوق آنان نیز هفت برابر حداقل حقوق بازنشستگی تعیین می‌شود.
تسنیم: با ابلاغ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، حداقل حقوق کارمندان و بازنشستگان دولتی در سال ۹۳ با افزایش  ۲۰درصدی ۶۰۰ هزار تومان و حداکثر حقوق کارمندان ۷ برابر این رقم یعنی ۴.۲ میلیون تومان شد.

عسکری آزاد جانشین معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور ضمن اظهار این مطلب افزود: این افزایش در پی ارائه پیشنهاد معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و نیز معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و مصوبه هیات وزیران در ۱۲ اسفند سال جاری انجام می‌شود.

بر اساس این مصوبه سقف افزایش حقوق کارکنان موسسات انتفاعی وابسته به دولت، نهادها و موسسات عمومی غیردولتی، بانک‌های دولتی، بیمه‌ها و شرکت‌های دولتی که قانون مدیریت خدمات کشوری را اجرا ننموده‌اند، نیز در سال ۱۳۹۳ بیست درصد تعیین شده است.

جانشین معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور در ادامه گفت: حداقل حقوق و فوق‌العاده‌های مستمر(شاغلین) موضوع تبصره ماده(۷۶) قانون مدیریت خدمات کشوری برای کارمندان دستگاه‌های اجرایی مشمول این قانون و سایر مشمولین ماده مذکور، در سال ۱۳۹۳ به میزان ۶۰۰ هزار تومان و حداکثر حقوق فوق‌العاده‌های مستمر این قبیل کارمندان هفت برابر این مقدار است.

بر اساس مصوبه هیات دولت، حداقل حقوق کارکنان شهرداری‌ها، بازنشستگان و وظیفه بگیران و مشترکان صندوق‌های بازنشستگی کشوری و نیروهای مسلح و سایر صندوق‌های وابسته به دستگاه‌های اجرایی ۶۰۰ هزار تومان و حداکثر حقوق آنان نیز هفت برابر حداقل حقوق بازنشستگی تعیین می‌شود.

عسکری آزاد گفت: ضریب حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها، موسسات آموزش عالی و قضات به میزان ۲۰ درصد افزایش یافته و به عدد ۱۷ هزار و ۱۹۰ ریال رسیده و ضریب حقوقی شاغلین مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری و کارمندان مشمول نظام هماهنگ پرداخت از جمله کارمندان وزارت اطلاعات و شاغلان پست‌های سیاسی وزارت امور خارجه نیز با ۲۰ درصد افزایش به ۱۲۰۷ ریال رسیده است.

وی در خاتمه افزود: حداقل حقوق کارمندان مشمول نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت را با احتساب فوق‌العاده ویژه و فوق‌العاده جذب ۶۰۰ هزار تومان است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
captcha
۳ کشور آسیایی به دلیل نگرانی از شیوع طاعون تدابیر مرزی با روسیه را تشدید کردند یک محله دیدنی در دانمارک (+عکس) سرقت موبایل مهدی تارتار پس از تمرین پرسپولیس هیئت‌مدیره جدید استقلال مشخص شد کری سرمربی امارات برای عربستان در آستانه فینال: راحت‌ترین هستید! سخنگوی وزارت خارجه: کشورهایی که خاک یا امکانات خود را در اختیار آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار داده‌اند، باید پاسخگوی رفتار خود باشند فراری ۸۱۲ کامپتیتزیونه یا دفتر نقاشی متحرک! (+عکس) گزارش آسوشیتدپرس از پیامدهای ضربه ایران به پایگاه ارتش آمریکا در کویت سرکنسول عراق: مرزهای ایران و عراق در شرایط تحریم همچنان فعال ماندند همبازی مسی و شاگرد مارادونا حالا در آرژانتین سیب‌زمینی می‌فروشد وزیر امور خارجه افغانستان: به‌تازگی، صلح در افغانستان برقرار و خصومت‌ها متوقف شده/ اعلام پایان کشت مواد مخدر رضا عنایتی پس از شکست پالایش نفت: چمن بندر برای چای‌خوردن خوب است! فرمانده کل ارتش: در صورت اشتباه مجدد دشمن پاسخ کوبنده می‌دهیم معماری‌ دیدنی یک رستوران در زعفرانیه (+عکس) سرنوشت تخت سلطنت در شعله های آتش در اصفهان / زنی در پشت صحنه قدرت (+صدا)