فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۲۷۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۰ - ۰۶-۰۱-۱۳۹۳
کد ۳۲۷۸۷۹
انتشار: ۱۳:۴۰ - ۰۶-۰۱-۱۳۹۳

مسمومیت 11 مسافر با گاز منوکسیدکربن در قم

طی یک هفته گذشته 11 مسافر در قم با گاز منوکسید کربن مسموم شده‌اند.

به گزارش ایسنا، در این مدت دو مسافر که در چادر مسافرتی نصب شده در خیابان امیرکبیر از گاز پیک نیکی استفاده کردند، دچار مسمومیت با گاز منوکسید کربن شدند. این افراد برای درمان توسط امدادگران اورژانس به یکی از مراکز درمانی اعزام شدند.

بر اساس این گزارش، از این تعداد مسمومیت در یک هفته گذشته، 9 نفر در داخل چادر مسافرتی و 2 نفر نیز در داخل خودرو دچار مسمومیت با گاز منوکسید کربن شدند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: مسمومیت ، منوکسیدکربن ، قم
ارسال به دوستان
مسی در یک قدمی بازگشت به نوکمپ در تابستان ۲۰۲۷ تلاش پرسپولیس برای تقویت دفاع چپ با ستاره فولاد کشف و ضبط ۱۶۵ سکه تقلبی در بویین میاندشت اصفهان داوران جشنواره فیلم ونیز ۲۰۲۶ معرفی شدند وزارت خارجه آمریکا: روبیو از فردا راهی خاورمیانه می‌شود زلزله رودبار و جام جهانی 36 سال قبل ؛ تاثیر فوتبال در دو فیلم عباس کیارستمی «هفته قوه قضاییه؛ بازخوانی الگوی مواجهه با رسانه‌ها» 5 نکته درباره مذاکرات ایران و آمریکا در سوئیس / از سود تهران تا شهرت "بورگن اشتاک" وزیر خارجه قطر: مذاکرات فنی میان ایران و آمریکا ادامه دارد تحلیل گاردین از نمایش درخشان ایران و درخشش بیرانوند بهره‌برداری از دو چاه جدید در پارس جنوبی با رکورد حفاری هیئت مذاکره کننده به تهران بازگشت تأثیر توافق ایران و آمریکا بر شکوفایی اقتصاد دیجیتال پاکستان: سفر پزشکیان به اسلام‌آباد درباره تلاش‌های دیپلماتیک اخیر است کارآفرینی به مثابه کنشگری اجتماعی؛ بازآفرینی زندگی از دل صنعت