فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۲۸۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۹ - ۰۸-۰۱-۱۳۹۳
کد ۳۲۸۱۰۰
انتشار: ۱۷:۴۹ - ۰۸-۰۱-۱۳۹۳

ورود 4.5 میلیون مسافر نوروزی به هرمزگان

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری هرمزگان گفت: از ابتدای تعطیلی های نوروز تا پایان روز هفتم فروردین ماه جاری چهار میلیون و 470 هزار مسافر و گردشگر نوروزی وارد این استان شده اند.

عباس نوروزی جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد سه میلیون و 900 هزار نفر اقامت شبانه در استان داشتند.

وی بیان کرد: به ترتیب شهرستان های بندرعباس، قشم، بندرلنگه، حاجی آباد، رودان، سیریک میناب، بستک و خمیر پذیرای بیشترین تعداد مسافران بوده اند.

وی ادامه داد: با پایان یافتن موجب اول سفرهای نوروزی منتظر موج دوم این سفرها هستیم که از روز شنبه هفته پیش رو آغاز می شود.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: مسافر ، نوروزی ، هرمزگان
ارسال به دوستان
جزئیات پیدا شدن دختر ۱۹ ساله نسیم‌شهری پس از ۱۰ روز حماس: اسرائیل به‌دنبال یک ساختار سیاسی جدید در غزه است حمله اسرائیل به جنوب لبنان همزمان با آغاز مذاکرات بیروت و تل‌آویو چمران: مترو رایگان راه‌حل نیست؛ اولویت واگن است / بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده با پروانه رایگان اصول مهم عکاسی ماکرو برای آغاز / توصیه هایی برای شروع با گوشی هوشمند جزئیات مسیرهای تشییع پیکر شهید در تهران و مشهد اعلام شد ماهی اوپاه را تا به حال دیده‌اید؟ یک استثنا در دنیای ماهی ها(+عکس) انتخاب داور فینال جام جهانی برای دیدار حساس ایران و مصر سقوط مردِ آرام؛ چرا کی‌یر استارمر دو سال پس از فتح تاریخیِ قدرت ناچار به استعفا شد؟ تعدیل گسترده پیش‌بینی قیمت جهانی طلا توسط دویچه بانک برنامه فعالیت میادین میوه و تره‌بار و مراکز عرضه دام در تاسوعا و عاشورا تریبون‌های پرهزینه خطر محرومیت دو ستاره تیم ملی در آستانه بازی حساس با مصر ترافیک تراکنش‌ها عامل کندی خدمات در برخی بانک‌های کشور اطلاعیه بانک مرکزی درباره رفع اختلال در سامانه‌های بانکی