کد خبر ۳۲۸۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۳ - ۱۳-۰۱-۱۳۹۳
کد ۳۲۸۵۱۵
انتشار: ۱۰:۳۳ - ۱۳-۰۱-۱۳۹۳

مسمومیت 11 نفر با گازمنوکسید کربن در قم

در سیزدهمین روز سال، 11 نفر با گاز منو کسید کربن (CO2) در قم مسموم شدند.

به گزارش روز چهارشنبه مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی (115) قم، از ساعت دو تا هفت بامداد امروز 11 مورد مسمومیت با گاز منو کسید کربن گزارش شده که 9 مورد آن به علت استفاده از ذغال و دو مورد به علت استفاده از گاز پیک نیک بوده است.

بر اساس این گزارش شش نفر برای مداوا به مراکز درمانی استان قم منتقل و پنج نفر نیز در محل مداوا شدند.

در هشت روز نخست تعطیلات امسال نیز 14 نفر در قم با این گاز مسموم شده بودند.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی از مسافران نوروزی درخواست کرد هشدارهای ایمنی را جدی بگیرند و از اجاق گاز، گاز پیک نیک و ذغال در محیط های بسته همچون چادر خودداری کنند.
برچسب ها: قم ، مسمومیت ، گاز
ارسال به دوستان
قراردادی که ایلان ماسک را نجات داد؛ کدام کشور آسیایی ناجی «اسپیس‌ایکس»‌ شد؟ چرا جنگنده اف ۳۵ موشک‌هایش را درون بدنه خود پنهان می‌کند؟ ایران قدیم؛ تصویری از یک «درویش خوش‌قیافه» در دوران قاجار مغز ما چگونه همزمان به دو زبان صحبت می‌کند؟ برندهای خودرویی با کمترین مشکل گزارش شده از سوی خریداران در سال ۲۰۲۶ (+ اینفوگرافیک) درخشش بیرانوند در جام جهانی؛ بهترین بازیکن زمین شد تیزبین ها مچ این ماهی پنهان کار را بگیرند! / رکورد 10 ثانیه رکوردداران حبس نفس با حضور یک قهرمان برهنه! (اینفوگرافیک) رقابت در عصر هوش مصنوعی: چه کسانی برنده خواهند بود؟ استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین برای تخمین هزینه پروژه های صنعتی آموزش زبان انگلیسی به سبک عصر ایران / درس پنجاه و شش واکنش نتانیاهو به شایعات تاثیرپذیری از دونالد ترامپ وقوع انفجار در تاسیسات گاز مایع راس لفان قطر گل آفساید طارمی؛ هیجان در نیمه نخست جدال ایران و بلژیک تنها عرق کردن نیست؛ راه پنهان از دست دادن آب بدن