فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۲۹۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۷ - ۱۷-۰۱-۱۳۹۳
کد ۳۲۹۲۰۹
انتشار: ۱۶:۴۷ - ۱۷-۰۱-۱۳۹۳

نظر ظریف درباره "کلاه قرمزی" و "قندپهلو"

وزیر امور خارجه گفت: حتی اگر قرار باشد با من شوخی کنند هر کاری که مردم را خوشحال کند می‌پسندم.

به گزارش ایسنا محمد جواد ظریف در یک گفت‌وگو تلویزیونی گفت: من زیاد می‌خندم و هروقت مردم خوشحال بودند، آسان‌تر خندیدم. از تماشای " قندپهلو" یا زمانی که خانواده " کلاه قرمزی" تماشا می‌کنند به خاطر واقعه خوشایندی از عمق دل خندیده‌ام.

وی که در حاشیه اولین جلسه هیات دولت درباره تماشای برنامه های تلویزیونی سخن می‌گفت، با بیان این که « قندپهلو» را دیده‌ام، گفت: هر کاری که مردم را خوشحال کند، می‌پسندم. حتی اگر قرار باشد با من شوخی کنند و از امثال بنده هزینه شود.

وی در پاسخ این سوال که فکر می کنید در هیئت دولت سوژه به قدری وجود دارد که محتوای یک برنامه طنز را تامین کند، گفت: عموما همه جا سوژه های زیادی برای ساخت طنز وجود دارد و البته همیشه دولت‌ها یکی از سوژه‌های خوب برای ساخت برنامه طنز بوده‌اند.
ارسال به دوستان
زنبور کاغذساز دیده بودید؟ (+عکس) عکس متفاوت ناصرالدین شاه «پشت به دوربین و رو به آینه» معماری فشرده اما بسیار زیبای یک آپارتمان (+عکس) مدرنیسم در برلین ؛ معماری ساختمانی که با جریان آب هماهنگ است (+عکس) درآمدهای مالیاتی320 همت از مسیر بودجه عقب ماند موج جدید حمله به قالیباف/ کامران غضنفری: مذاکرات را برخلاف تمام خطوط قرمز رهبری انجام می‌دهد جمع‌آوری‌ گازهای مشعل بیش از دو برابر شد دادگستری هرمزگان: متأسفانه موشک مستقیماً به بدن شهید ماکان نصیری اصابت کرده / حتی تار مویی هم از ماکان پیدا نشد حسین موسویان: بدون ختم تهدیدهای موجودیتی بین اسرائیل و ایران، هیچ توافقی پایدار نیست ارزان‌ترین کشورهای اروپا برای زندگی( اینفوگرافیک) «سیندرلا» چگونه دستگیر شد؟ پس از ۲۵ سال، سامسونگ دیگر باارزش‌ترین شرکت کره‌ای نیست! چرا کلسترول شما پایین نمی‌آید؟؛ مقصر اصلی این ۴ عادت روزانه است ترامپ: بنزین باید ارزان شود زن بریتانیایی ملخ صورتی در باغ خانه‌اش پیدا کرد(+عکس)