فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۳۱۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۶ - ۲۷-۰۱-۱۳۹۳
کد ۳۳۱۱۵۳
انتشار: ۲۱:۵۶ - ۲۷-۰۱-۱۳۹۳

هرمزگان 1121 بیمار مبتلا به HIV دارد

مهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان مجموع آمار مبتلایان به ویروس HIV در استان هرمزگان را هزار و 121 نفر اعلام کرد.

محمد شکاری بعدازظهر چهارشنبه در نشست خبری هفته سلامت بیان داشت: با هدف توجه ویژه به پیشگیری و آموزش در زمینه بیماری های غیرواگیر و انجام امور تحقیقات شهرک سلامت در یکی از جزایر استان هرمزگان راه اندازی می شود.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: hiv ، هرمزگان
ارسال به دوستان
«میانجی مرموز قطری» در مذاکرات ایران - آمریکا کیست؟ / 4 سفر به تهران در 10 روز ۳ روز بعد؛ اختلال بانک‌ها همچنان ادامه دارد اعتراض مردم یونان به واگذاری بخشی از ساحل کشورشان به اسرائیل راز انگشت جادویی «آی آی»؛ پستاندار عجیبی که فرشته مرگ نامیده می شود! (+فیلم و عکس) پلاکاردی عجیب در یکی از تجمعات (عکس) درخواست ۸۷.۶ میلیارد دلاری ترامپ برای جبران هزینه‌های جنگ ایران نخست‌وزیر عراق: روابط جدیدی با آمریکا آغاز کرده ایم دبیر کمیسیون امنیت ملی: تنگه هرمز به شرایط قبل بازنمی‌گردد این جاندار با پوست خود «می‌بیند» هشدار محسنی اژه ای به وحدت شکنان؛ با حرف‌هایتان دشمن را خیالاتی نکنید آیین‌ های جمعی چگونه به رشد فردی و خودشناسی کمک می کنند؟ آیا انسان‌های باستان رنگ آبی را متفاوت درک می‌کردند؟ روبیو: وارد مرحله‌ای جدید برای صلح با ایران شده‌ایم از سیاوش تا عاشورا؛ چگونه ایرانیان تشیع را با زبان اسطوره‌های خود فهمیدند؟ شکایت ۳ قاضی دیوان کیفری بین‌المللی از ترامپ