فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۳۱۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۱ - ۲۸-۰۱-۱۳۹۳
کد ۳۳۱۲۵۷
انتشار: ۱۸:۴۱ - ۲۸-۰۱-۱۳۹۳

هجوم کرم ها به شهر عنبرآباد کرمان

ایرنا - رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عنبرآباد گفت: در حاشیه شهر عنبرآباد کرم های بهاری به منازل مسکونی و مدارس هجوم آورده اند.

ارسلان اسکندری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به بارندگی های اخیر و از سوی دیگر گرمای هوا باعث شده تا کرم ها برای رفتن به جای خنک به سایه منازل مسکونی هجوم بیاورند.

وی خاطرنشان کرد: این کرم ها هیچ گونه خطر و ضرری برای افراد ندارند و مردم در این زمینه نگرانی نداشته باشند زیرا بعد از مدتی به حالت پروانه در می آیند و به مکان اولیه خود نقل مکان می کنند.

اسکندری تصریح کرد: به علت بی خطر بودن این کرم ها و از سوی دیگر ضرر و زیان سموم لذا توصیه می شود تا مردم از هر گونه سمپاشی در منازل خود خوداری کنند.

شهرستان عنبرآباد با 100 هزار نفر جمعیت در جنوب استان کرمان قرار دارد.
برچسب ها: کرم ، عنبرآباد ، کرمان
ارسال به دوستان
تغییر قوانین پنالتی در جام جهانی ۲۰۲۶ توسط فیفا رفع اختلال خدمات کارت بانک تجارت پس از حمله سایبری اوکراین: به مسیر عضویت در اتحادیه اروپا ادامه می‌دهیم اعطای دکترای افتخاری جراحی قلب به پزشکیان، در پاکستان شناسایی نخستین مورد تب کریمه کنگو در اردبیل آقای مجری ؛ مظلوم نمایی نکن، اون روز که جیک جیک مستونت بود، یاد زمستونت نبود؟ رکورد تاریخی رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ وقتی نام علی دایی در جام جهانی ۲۰۲۶ دوباره می‌درخشد اینجا «کمربند نارنجی» است؛ شهری 18 هزار نفری که 90 درصد یک محصول جهانی را تولید می کند مارکو روبیو: مسئله لبنان از ایران جداست نوحه ترکی در عزای حضرت ابوالفضل(ع) با صدای ماندگار سلیم موذن زاده هشدار پلیس فتا به صاحبان کسب‌وکارها درباره کلاهبرداری‌های جدید تعطیلی سراسری سینماهای کشور برای مراسم تشییع پیکر رهبر پایان محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمالی شورای امنیت سازمان ملل قطعنامه حمایت از صلح‌بانان را تصویب کرد