فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۳۲۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۵ - ۰۳-۰۲-۱۳۹۳
کد ۳۳۲۲۷۱
انتشار: ۲۲:۴۵ - ۰۳-۰۲-۱۳۹۳

تلفن‌ همراه‌ روشن‌ در اتاق‌ عمل دردسرساز شد!

عصر ایران
این بیمار آمریکایی بعد از به هوش آمدن و بررسی آنچه در تلفن همراهش ضبط شده بود، متوجه شد که دو پزشک بر خلاف اصول حرفه ای و اخلاق پزشکی، وی را هنگام عمل مورد تمسخر قرار داده اند.
العالم: یک شهروند آمریکایی که صحنه مورد تمسخر واقع شدن خود را از سوی دو پزشک در هنگام بی‌هوشی با تلفن همراه ضبط کرده بود، با شکایت به دادگاه، یک میلیون دلار غرامت درخواست کرد.

بر اساس مفاد دادخواست شاکی در ایالت ویرجینیا، تلفن همراه خود را هنگام انجام عمل جراحی کولونوسکوپی، عمدا در حالت ضبط گذاشته بود تا بعد از به هوش آمدن، دستورات پزشک را در زمینه مراقبت های بعد از عمل فراموش نکند.

به نوشته روزنامه "الحیات"، این بیمار آمریکایی بعد از به هوش آمدن و بررسی آنچه در تلفن همراهش ضبط شده بود، متوجه شد که دو پزشک بر خلاف اصول حرفه ای و اخلاق پزشکی، وی را هنگام عمل مورد تمسخر قرار داده اند.

وی در دادخواست خود خواهان پرداخت غرامت یک میلیون دلاری از سوی دو پزشک و همچنین تعیین جریمه 350 هزار دلاری برای آنها شده است.
برچسب ها: تلفن همراه ، اتاق عمل
ارسال به دوستان
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران تبادل ۱۶۰ اسیر جنگی میان روسیه و اوکراین محمدرضا باهنر: در جنگ نقل و نبات پخش نمی‌کنند/ با جنگ، حداقل ۲۰۰ میلیارد دلار عقب افتادیم اطلاعیه مهم بانک ملی درباره قطعی موقت سامانه‌های کارتی  هشدار حمله موشکی در دبی صادر شد شمار کشته‌های زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ نفر رسید بقائی: ایران بیشتر از هر طرف دیگری دغدغه امنیت جمعی منطقه را دارد پزشکیان: دامنه اختیارات استانداران به گونه‌ای افزایش یافته که آنان در عمل «رییس ‌جمهور استان» محسوب می‌شوند امام جمعه اهواز: در استان خوزستان همچنان انتقال مواد مخدر به‌راحتی انجام می‌شود امام جمعه تهران: اجتماعات شبانه نباید زمینه حضور وحدت‌شکنان باشد بارش باران در ۱۳ استان کشور ۲ طوفان شدید در ژاپن/ ۲ میلیون نفر دستور تخلیه گرفتند قصه تلخ جوانان ترکیه و شعر "گاهی نمی شود، که نمی شود، که نمی شود" روایت بلانشو از «فوکو»؛ معرفی کتابی نادر از دو غول فلسفه فرانسه ایران‌شناس فرانسوی و مترجم حافظ و مولانا درگذشت