فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۳۲۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۰ - ۰۷-۰۲-۱۳۹۳
کد ۳۳۲۹۰۳
انتشار: ۱۷:۱۰ - ۰۷-۰۲-۱۳۹۳

پاسخ مازیار ناظمی به اظهارات علی دایی

عصر ایران
علی دایی انتقاد کرده و گفته که نباید فایل صوتی جلسه‌اش در وزارت ورزش رسانه‌ای می‌شد. با این حرف موافقم. این کار بدی است اما خود دایی در آن جلسه گفت که صحبت‌های پروین در جلسه‌ای ضبط شده و به اطلاع او رسیده است. اگر کاری بد است، همه جا بد است.
مازیار ناظمی به اظهارات علی دایی پاسخ داد.

به گزارش ایسنا، مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در آغاز نشست خبری امیررضا خادم که به منظور معرفی اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس برگزار شده بود گفت: پیش از هر چیز می‌خواهم نکاتی درباره برخی اظهارنظرهای علی دایی مطرح کنم.

وی ادامه داد: دایی اسطوره بزرگ فوتبال ایران است، ولی در جایی گفته که وزارت ورزش به رسانه‌ها پول می‌دهد که برایش مطلب بنویسند.

ناظمی در ادامه یک نسخه از روزنامه ایران ورزشی را به خبرنگاران نشان داد که تصویر محمد دادگان به صورت بزرگ در آن چاپ شده بود و به نامه انتقادی وی از وزیر ورزش اختصاص داشت.

ناظمی در ادامه گفت: روزنامه ایران ورزشی نزدیک به دولت است و به طور سنتی با سازمان تربیت بدنی و وزارت ورزش کار کرده است. اگر می‌خواستیم به رسانه‌ها فشار بیاوریم اول از همه باید به ایران ورزشی تذکر می‌دادیم، ضمن اینکه این روزنامه تنها روزنامه‌ای است که امروز در پیشخوان خود صحبت دایی را درباره اینکه وزارت ورزش به رسانه‌ها پول می‌دهد، تیتر یک کرده است.

مدیر روابط عمومی وزارت ورزش در ادامه گفت: علی دایی انتقاد کرده و گفته که نباید فایل صوتی جلسه‌اش در وزارت ورزش رسانه‌ای می‌شد. با این حرف موافقم. این کار بدی است اما خود دایی در آن جلسه گفت که صحبت‌های پروین در جلسه‌ای ضبط شده و به اطلاع او رسیده است. اگر کاری بد است، همه جا بد است.

ناظمی در ادامه گفت: علی دایی اظهار کرده که فهرستی از هدایای وزارت ورزش به رسانه‌ها در دست دارد. من همین جا شفاف به شما می‌گویم که ما مطابق هر سال وظیفه داریم که از همکاران‌مان تقدیر و تشکر کنیم و همین جا هم می‌گویم که شرمنده خبرنگاران هستیم که نهایتا از 14 – 15 نفر آن هم با مبالغ 200 یا 300 هزار تومان تقدیر کرده‌ایم. زمان وزارت آقای عباسی مراسمی با حضور 100 – 120 نفر برگزار می‌شد و شام هم در خدمت دوستان بودیم.

وی ادامه داد: به مناسبت روز زن از 17 بانوان هم تقدیر و تشکر کردیم که این نکته‌ای نیست که گاف وزارت ورزش باشد.

ناظمی همچنین گفت: اگر انتشار فایل صوتی جلسه بد است از آقای دایی می‌پرسم که اسناد امضا شده وزارت ورزش چطور به دست او رسیده است؟ پس باید قبول کنیم که همه چیز را خودمان تفسیر به رای می‌کنیم. ضمن اینکه آقای دایی قول دادند نامه‌ای که در آن سه شرط وزارت ورزش برای اختصاص پول به پرسپولیس مطرح شده منتشر کند که فعلا هیچ خبری از آن نامه نیست.

وی در پایان گفت: شفاف‌سازی مهم است. ما در حوزه خود شفاف‌سازی را انجام می‌دهیم. پس بهتر است که دوستان نیز در حوزه خود شفاف‌سازی را داشته باشند.
ارسال به دوستان
گران‌ترین و ارزان‌ترین اینترنت دنیا در سال ۲۰۲۶ (+اینفوگرافیک) سفیر ایران در بغداد: باید به نگرانی‌های گروه‌های مقاومت عراق پاسخ داده شود سقوط بالگرد گشت ساحلی آمریکا مسی: فقط از صعود خوشحالم، مغزم کار نمی‌کند! دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: امضای رسمی ترامپ پای نام خلیج فارس سند ایستادگی ایرانیان است ونس: در مذاکرات با ایران پیشرفت داشته‌ایم ۵ کشته و ده‌ها زخمی در حمله موشکی اوکراین به روسیه اژه ای: عفو بیش از ۸۰ هزار محکوم اغتشاشات؛ بازگشت ۵۸ هزار میلیارد به بیت‌المال گل‌گهر سیرجان در تورنمنت سه‌جانبه تعیین سهمیه آسیایی شرکت نمی‌کند تیراندازی در کانادا؛ یک افسر پلیس هدف قرار گرفت صهیونیست‌ها بیش از 11 هزار منزل لبنانی را ویران کردند تاریکخانه ساترا به روان جامعه آسیب می‌زند! سفر قالیباف و عراقچی به عمان آرژانتین۲-۰ اتریش/حتی یک دقیقه از آخرین رقص بهترین بازیکن تاریخ را از دست ندهید چرا بازی ایران بلژیک مساوی شد؟