فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۳۴۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۶ - ۱۸-۰۲-۱۳۹۳
کد ۳۳۴۹۱۸
انتشار: ۱۶:۴۶ - ۱۸-۰۲-۱۳۹۳

مسمویت ۳۰ دانش آموز با آب در یزد

حدود ۳۰ نفر از دانش آموزان مدرسه ای در میبد پس از آشامیدن آب از آب سردکن ، مسموم و به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، سرپرست بیمارستان امام جعفرصادق (ع) میبد استان یزد گفت: علت قطعی مسمومیت باید از طریق مرکز بهداشت اعلام شود اما  نتیجه آزمایشات که احتمال می دهیم بیماری های واگیردار و یا عفونی باشد ، در دست بررسی است .

جانب الله کارشناس مبارزه با بیماری ها در مرکز بهداشت و درمان میبد هم گفت : بعد از اعلام خبری مبنی بر دیده شدن  علائم بیماری گوارشی در یکی از مدارس میبد ، بلافاصله به مدرسه مراجعه کرده و از آب مدرسه و ‌مواد غذایی مشترک نمونه برداری کردیم که تا به حال نتیجه ای حاصل نشده است اما تحقیقات ادامه دارد.


پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: آب ، مدرسه ، میبد ، مسمومیت
ارسال به دوستان
۵ نوشیدنی که فواید بیشتری نسبت به چای سبز برای فشار خون دارند پویش ملی «ققنوس» با مشارکت ۶۳۷۵ دانش‌آموز و معرفی ۱۰۰ اثر برتر یک حقوقدان: شرکت‌های اینترنتی باید در تصادفات پیک‌های موتوری شریک مسئولیت باشند این ابرخودرو حیرت‌انگیز با ۳۲۷ هزار قطعه لگو ساخته شده است!(+عکس) یکی از معروف ترین اسناد پایان جنگ جهانی دوم (+عکس) مرد جوان همسرش را درون تاکسی و در برابر فرزند16ساله اش به گلوله بست و بلافاصله خودش را هم کشت پشت حصارهای «گراند هتل» چه خبر است؟ تن آسانی، امری روان شناختی یا فلسفی؟ بقائی: پیشرفت های خوبی داشتیم اما تهدیدات ترامپ باعث شد ایران حاضر به ادامه نشست چهارجانبه نباشد معجزه چشمه آهنی در دل ویرانه‌های گیومری ارمنستان (+عکس) فرمانده روسی آتریاد تبریز و عده‌ای از سربازان روسی و ایرانی قزاقخانه در دوره قاجار(عکس) آلپاین A290؛ تلفیق میراث رالی با فناوری الکتریکی (+عکس) یکی از زیباترین صورت های مرسدس بنز از HWA EVO (+عکس) تهدید رئیس جمهور به مرگ چه پیامدهایی دارد؟ کاتیدید برگ‌مانند ؛ سخت است باور کنید که برگ نیست! (+عکس)