فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۳۷۲۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۲ - ۰۱-۰۳-۱۳۹۳
کد ۳۳۷۲۰۳
انتشار: ۱۰:۴۲ - ۰۱-۰۳-۱۳۹۳

سرپرست کمیته امداد: در نظام مدیریتی لنگ میزنیم

عصر ایران
وی با بیان اینکه جریان زکات حرکت رو به رشدی طی سال های گذشته داشته است گفت: اگر در این راستا دولت با تزریق اعتبارات زکات سرمایه گذاری جدی داشته باشد مشکل بسیاری از روستاها حل خواهد شد.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: جریان زکات حرکت رو به رشدی طی سال های گذشته داشته است.

به گزارش ایسنا، حسین انواری در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل کمیته امداد مازندران، اظهار کرد: جهت‌گیریهای کمیته امداد بر چهار محور تعالی فکری و فرهنگی در حوزه مددجویی، خارج کردن لرزش اقتصادی از مددجویان، تحقق عزم ملی و حضور مردم در مراکز نیکوکاری و جریان زکات است.

وی با بیان اینکه جریان زکات حرکت رو به رشدی طی سال های گذشته داشته است گفت: اگر در این راستا دولت با تزریق اعتبارات زکات سرمایه گذاری جدی داشته باشد مشکل بسیاری از روستاها حل خواهد شد.

سرپرست کمیته امداد با طرح این سوال که شیوه مدیریتی را که در این نهاد از سوی امام راحل ترسیم شده و با تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه عملیاتی کمیته امداد می توان تحقق بخشید یا خیر گفت: متاسفانه در حال حاضر تئوری های مدیریتی چه در حوزه دانشگاه ها و چه ارگان های مختلف جوابگو نیست.

انواری کار با انگیزه الهی، پاسخگو بودن مسولان و چگونه دیدن به پست مسئولیتی از جمله مواردی است که در مدیریت جهادی باید به ان توجه شود.

وی با بیان اینکه ما در کشور منابع مالی کمی نداریم گفت: یکی از اشکالات ما این است که در نظام مدیریتی لنگ میزنیم.

ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار:
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
0
6
همه این لنگ مدیریتی را می دانیم اما نمی فهمیم چرا حاضر نیستید از مدیران واقعی و دلسوزی که دست پاک هم هستند استفاده کنید؟
حتما" چون تعهد ندارند اما دیدیم بسیار مدیران مثلا" متعهد که میلیارد میلیارد خوردند و بردند و ویرانه ای از خود بجا گذاشتند. تا زمانی که سیستم خودی و غیر خودی حاکم است هیچ امیدی به بهبود امور نیست.
سمیه
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
1
2
سلام خسته نباشید .
من دختری هستم 20ساله از کردستان دو ساله که از 18سال رد شدم کمیته امداد هیچ گونه کمکی ب من نمیکنه من خودم دارم کار میکنم اما حتی نمیتونم با این اوضاع کشورم ی مانتو برای دانشگام بگیرم همون مانتوی دبیرستانم تنمه خاهشا ی خبری بدین ی چیزی بهشون بگید بخدا بی انصافیه همه دوستام خوش لباس و خوش خوراک و خوش بگذرونن ولی من باید کار کنمو درسم بخونمو و واسه خونواده م پول در بیارم..خاهشا اگه میتونید مارو تنها نذارید.
آیا خودروهایی با رنگ مطلقا سیاه به واقعیت نزدیک می‌شوند؟(+عکس) فرمول‌بندی سقوط؛ آیا با نگاه به تاریخ می‌توان سرنوشت جوامع را پیش‌بینی کرد؟ فوت یک گردشگر در اثر ریزش تونل برفی ازنا تیراندازی در نزدیکی مسجد جامع سراوان مدافع اسپانیا: رویای من بازی مقابل مسی در فینال جام جهانی است نگاهی به طراحی موزه سرالوس اثر آلوارو سیزا (+عکس) ادعای اسرائیل: ۶ عضو حزب الله را هدف قرار دادیم محاکمه روحانی حامی بشار اسد / شیخ حسون در لباس زندان و قفس متهم (+عکس) نمایش هلیکوپتر کبری با دندان های تیز در داکسفورد (+عکس) اعتراف دبیرکل ناتو؛ پای اروپا به جنگ علیه ایران باز شد نگین معماری مدرن کپنهاگ (+عکس) سازمان بین‌المللی دریانوردی عملیات تخلیه کشتی‌ ها از تنگه هرمز را متوقف کرد هشدار ایران درباره استفاده از مسیرهای دیگر در تنگه هرمز لیبرمن: نتانیاهو اسرائیل را به سوی جنگ داخلی می‌کشاند شغل رویایی دهه 80 میلادی؛ داستان خواندنی مشاوران تلفنی نینتندو (+فیلم و عکس)