فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۴۱۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۳ - ۲۶-۰۳-۱۳۹۳
کد ۳۴۱۰۴۹
انتشار: ۲۰:۴۳ - ۲۶-۰۳-۱۳۹۳

دستگیری اعضای باند آدم ربايي در مشهد

 واحد مرکزی خبر-  3 عضو باند آدم ربایی در مشهد، دستگیر شدند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی امروز گفت: اعضای این باند که 2 روز پیش دختر 16 ساله ای را ربوده بودند، دیشب در کمین نیروهای انتظامی مشهد گرفتار شدند و نیروهای انتظامی این دختر را به خانواده اش بازگرداندند.

سرتیپ ابوالقاسم اسفندیاری افزود:این افراد با استفاده از یک دستگاه خودروی پیکان و در قالب مسافرکش طعمه های خود را شکار می کرده اند.

وی افزود: تحقیقات از اعضای این باند برای شناسایی ابعاد جنایت هایشان ادامه دارد.
برچسب ها: آدم ربایی ، مشهد
ارسال به دوستان
خواب‌گردی؛ نقصی در مغز یا یادگاری از گذشته؟ نمایی از کاخ «ابیض ناصرالدین شاه» در سال 1290 «رویاهای بستر مرگ»؛ پدیده مرموزی که در روزهای پایانی عمر به سراغ انسان می‌آید موشک کروز هسته‌ای Burevestnik روسیه مواد رادیواکتیو را حین پرواز آزاد می‌کند!(+عکس) توضیح کانال تلگرامی رسانه رهبر انقلاب درباره پیام ۲۸ خرداد ایشان تخلیه استادیوم در میانه بازی عراق و فرانسه به دلیل طوفان و رعد و برق تویوتای دست‌ساز و کمیاب ژاپنی / ترکیب چهره کلاسیک با موتور افسانه‌ای (+عکس) گران‌ترین و ارزان‌ترین اینترنت دنیا در سال ۲۰۲۶ (+اینفوگرافیک) سفیر ایران در بغداد: باید به نگرانی‌های گروه‌های مقاومت عراق پاسخ داده شود سقوط بالگرد گشت ساحلی آمریکا مسی: فقط از صعود خوشحالم، مغزم کار نمی‌کند! دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: امضای رسمی ترامپ پای نام خلیج فارس سند ایستادگی ایرانیان است ونس: در مذاکرات با ایران پیشرفت داشته‌ایم ۵ کشته و ده‌ها زخمی در حمله موشکی اوکراین به روسیه اژه ای: عفو بیش از ۸۰ هزار محکوم اغتشاشات؛ بازگشت ۵۸ هزار میلیارد به بیت‌المال