فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۴۴۸۰۸
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۸ - ۱۷-۰۴-۱۳۹۳
کد ۳۴۴۸۰۸
انتشار: ۱۳:۳۸ - ۱۷-۰۴-۱۳۹۳

تلاش برای خودکشی در میدان هفت تیر (+عکس)

عصر ایران
گفته می‌شود این فرد کاوری بر تن داشت که روی آن فقر و اختلاس دلیل اقدام خودکشی نوشته شده بود.
 حوالی ظهر امروز یک جوان 36 ساله که به قصدی نامشخص به بالای دکل مخابراتی میدان هفت تیر تهران رفته بود به کمک نیروهای آتش‌نشانی و نیروی انتظامی به پایین منتقل و دستگیر شد.
 
به گزارش ایسنا، حوالی ظهر امروز یک جوان 36 ساله به بالای دکل مخابراتی میدان هفتم تیر رفت که ماموران اورژانس اجتماعی و نیروهای آتش‌نشانی به همراه تشک نجات در محل حاضر شده و پس از صحبت با وی، او را از بالای این پل عابر پایین آورده و تحویل عوامل نیروی انتظامی حاضر در محل دادند.
 
اقدام این فرد موجب ترافیک سنگین در این منطقه شد و آنطوری که عوامل آتش‌نشانی حاضر در محل گفتند: فرد مذکور قصدش از این کار خودکشی نبوده و بیشتر قصد جلب توجه داشته است، اما هنگام نزدیک شدن نیروهای امدادی به وی، آنها را تهدید به پرتاب کردن خود می‌کرده است.

اقدام به خودکشی در  میدان هفت تیر (+عکس)

اقدام به خودکشی در  میدان هفت تیر (+عکس)

اقدام به خودکشی در  میدان هفت تیر (+عکس)

اقدام به خودکشی در  میدان هفت تیر (+عکس)

اقدام به خودکشی در  میدان هفت تیر (+عکس)

اقدام به خودکشی در  میدان هفت تیر (+عکس)

اقدام به خودکشی در  میدان هفت تیر (+عکس)

اقدام به خودکشی در  میدان هفت تیر (+عکس)

اقدام به خودکشی در  میدان هفت تیر (+عکس)

اقدام به خودکشی در  میدان هفت تیر (+عکس)

اقدام به خودکشی در  میدان هفت تیر (+عکس)

اقدام به خودکشی در  میدان هفت تیر (+عکس)

اقدام به خودکشی در  میدان هفت تیر (+عکس)

اقدام به خودکشی در  میدان هفت تیر (+عکس)

اقدام به خودکشی در  میدان هفت تیر (+عکس)
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: پل عابر ، هفت تیر
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۵۹۸
غیر قابل انتشار:
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
6
314
دکل مخابراتی نه پل عابر!!!!
rahman
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
4
223
این پل عابر میدان هفت تیر عجب چیز جالبیه !!!!
احتمالا بنده ها رو به خدا میرسونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
10
207
با عینک دودی رفته خودکشی کنه؟
ناشناس
Germany
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
28
223
دمت گرم. مرد بود
ناشناس
United States of America
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
5
94
اینم از پل عابر !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
3
124
"بالای پل عابر پیاده میدان هفت تیر"
منظورتون از پل عابر ، همان دکل مخابرات است !؟
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
2
26
معنی پل عابر پیاده را هم فهمیدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
2
43
دقت کردید به این همه دست که رفتن بالا ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
1
19
پل عابر پرتابی بود
۲ طوفان شدید در ژاپن/ ۲ میلیون نفر دستور تخلیه گرفتند قصه تلخ جوانان ترکیه و شعر قیصر امین پور؛ گاهی نمی شود، که نمی شود، که نمی شود روایت بلانشو از «فوکو»؛ معرفی کتابی نادر از دو غول فلسفه فرانسه ایران‌شناس فرانسوی و مترجم حافظ و مولانا درگذشت تغییر مدیریت در هلدینگ صبا انرژی/ پناهی عزل و غفوری سرپرست شد نان؛ سلاحی که هرگز بازنشسته نشد شروع به‌کار ادارات کرمان روز شنبه ۶ تیر با دو ساعت تأخیر برای تماشای بازی تیم ملی هشدار مدیریت بحران تهران درباره گرمازدگی کنایه بقائی به آمریکا با انتشار آمار گرسنگی در این کشور تصویری جدید و بی‌حجاب مریم رجوی (+عکس) ناپدید شدن کاپیتان تیم ملی والیبال ونزوئلا پس از زلزله صرافی کوینکس به دور زدن تحریم‌های ایران متهم شد امام جمعه ارومیه درباره تفاهم نامه: نه عالی است ، نه خیانت؛ مانند خوارج تندروی نکنیم وقتی برای عکس گرفتن با ایرانِ پیروز صف می‌کشند تقاضا از برخی مداحان: درباره بقیه مسائل هم راهکارهای نو بدهید!