فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۴۶۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۷ - ۲۵-۰۴-۱۳۹۳
کد ۳۴۶۲۲۹
انتشار: ۱۲:۵۷ - ۲۵-۰۴-۱۳۹۳

اولتیماتوم ستاد سوخت به واردکنندگان خودرو

عصر ایران
وی با تاکید بر این که تمامی واردکنندگان در این طرح موظف به تشکیل صفحه شخصی در سایت نوسازی ستاد سوخت به نشانی www.nosazinavgan.ir شده‌اند، گفت: بر اساس آخرین آمارها در کمتر از یکماه گذشته بیش از 110 شرکت صفحه شخصی در سایت نوسازی ناوگان تشکیل داده‌اند و 5100 خودرو را ثبت کرده‌اند.
 سرپرست معاونت نوسازی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور گفت: خودروهای وارداتی قبل از 26 خرداد ماه تنها تا فردا برای استفاده از تسهیلات ستاد مهلت دارند.
 
مهندس محمد حیدری پاشاکی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به مصوبه هیات دولت در خصوص الزام واردکنندگان خودرو به اسقاط خودروهای فرسوده به میزان مصرف خودروهای وارداتی جهت اخذ مجوز شماره گذاری گفت: برابر اعلام قبلی تمامی وارد کنندگان خودروها از 26 خردادماه امسال موظف شدند به جای پرداخت هزینه گواهی اسقاط خودرو نسبت به از رده خارج کردن خودروهای فرسوده اقدام کنند.
 
وی با تاکید بر این که تمامی واردکنندگان در این طرح موظف به تشکیل صفحه شخصی در سایت نوسازی ستاد سوخت به نشانی www.nosazinavgan.ir شده‌اند، گفت: بر اساس آخرین آمارها در کمتر از یکماه گذشته بیش از 110 شرکت صفحه شخصی در سایت نوسازی ناوگان تشکیل داده‌اند و 5100 خودرو را ثبت کرده‌اند.
 
به گفته سرپرست معاونت نوسازی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور بیشترین خودروی ثبت شده در سامانه نوسازی ستاد حمل و نقل کشور در طرح جدید متعلق به یکی از شرکت‌ها با بیش از 400 دستگاه بوده است.
 
وی با اشاره به خودروهای وارداتی که پیش از 26 خرداد ماه وارد کشور شده‌اند گفت: مهلت یک ماهه‌ای برابر اعلام قبلی تا 26 تیرماه 93 برای این دسته از واردکنندگان درنظر گرفته شده بود که بر این اساس تا کنون بیش از 12 هزار خودرویی که پیش از 26 خردادماه وارد کشور شده بودند از گواهی‌های اسقاط ستاد برای اخذ مجوز شماره‌گذاری استفاده کرده‌اند.
 
سرپرست معاونت نوسازی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور با تاکید بر این که واردکنندگان خودرو که خودروی آنها پیش از 26 خردادماه وارد کشور شده است تنها تا پایان وقت اداری فردا (26 تیر ماه) فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام و واریز وجه جهت استفاده از گواهی‌های اسقاط ستاد سوخت اقدام کنند خاطرنشان کرد: در صورتی که این دسته از وارد کنندگان اطلاعات خودروهای وارداتی را وارد نکنند از روز یکشنبه باید برای شماره‌گذاری خودروهای خود راسا نسبت به از رده خارج کردن خودروی فرسوده اقدام کنند.
 
وی افزود: اولین سری از اطلاعات خودروهای وارداتی که با توجه به اسقاط خودرو مجوز شماره گذاری دریافت کرده‌اند در اواخر هفته گذشته جهت شماره‌گذاری خودروها به پلیس معرفی شدند.
 
سرپرست معاونت نوسازی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری حدود 400 هزار خودروی فرسوده با مشارکت وارد کنندگان از رده خارج شود.
 
وی به مصوبه دولت برای خودروهای وارداتی اشاره کرد و گفت: بر این اساس خودروهای وارداتی زیر شش لیتر مصرف سوخت نیازمند اسقاط یک خودروی فرسوده، شش تا 10 لیتر، چهار خودروی فرسوده و 10 لیتر به بالا ، شش خودروی فرسوده است.
ارسال به دوستان
افزایش جمعیت یارانه‌بگیران به ۷۳ میلیون نفر جزئیات گزارش بانک مرکزی از کاهش رشد اقتصادی در سال ۱۴۰۴ دیدار و گفت و گوی پزشکیان با فرمانده ارتش پاکستان چرا تفاهم‌نامه ایران و آمریکا در بهترین زمان ممکن امضا شده است؟ پوتین: غرب برای جنگ با روسیه آماده می‌شود تحریم‌های جدید آمریکا علیه کوبا جزئیات پیدا شدن دختر ۱۹ ساله نسیم‌شهری پس از ۱۰ روز روسیه: آماده‌ایم به ایران در توافق با آمریکا کمک کنیم حماس: اسرائیل به‌دنبال یک ساختار سیاسی جدید در غزه است حمله اسرائیل به جنوب لبنان همزمان با آغاز مذاکرات بیروت و تل‌آویو چمران: مترو رایگان راه‌حل نیست؛ اولویت واگن است / بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده با پروانه رایگان اصول مهم عکاسی ماکرو برای آغاز / توصیه هایی برای شروع با گوشی هوشمند جزئیات مسیرهای تشییع پیکر شهید در تهران و مشهد اعلام شد ماهی اوپاه را تا به حال دیده‌اید؟ یک استثنا در دنیای ماهی ها(+عکس) انتخاب داور فینال جام جهانی برای دیدار حساس ایران و مصر