فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۴۸۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۶ - ۱۱-۰۵-۱۳۹۳
کد ۳۴۸۵۸۱
انتشار: ۱۸:۲۶ - ۱۱-۰۵-۱۳۹۳

اهدای عضو، زندگی چهار بیمار را نجات داد

عصر ایران
این جوان که در بیمارستانی در تهران بستری بود با اهدای قلب، کبد، کلیه، قرنیه چشم و مغز استخوان او، چهار بیمار سلامتی خود را به دست آوردند.
اهدای اعضای بدن جوان اهل دیباج از توابع شهرستان دامغان، به چهار نفر زندگی دوباره بخشید.

علی عبیری رابط پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی سمنان روز شنبه به ایرنا گفت: علی عربی لنگه 26 ساله دو هفته قبل براثر سانحه رانندگی دچار مرگ مغزی شده بود که با رضایت والدین و اهدای اعضای بدن وی، چهار نفر زندگی دوباره یافتند.

این جوان که در بیمارستانی در تهران بستری بود با اهدای قلب، کبد، کلیه، قرنیه چشم و مغز استخوان او، چهار بیمار سلامتی خود را به دست آوردند.

دیباج در 55 کیلومتری شمال شهر دامغان در استان سمنان واقع شده است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: مرگ مغزی ، اهدای عضو
ارسال به دوستان
استقبال پرسپولیس از تصمیم فدراسیون فوتبال برای تعیین نمایندگان آسیا رکوردشکنی افسانه ای؛ گران ترین جام های جهانی تاریخ کدامند؟ آناتولی: ایران از زمان اعلام توافق با آمریکا ۳۶ میلیون بشکه نفت صادر کرده توکلی‌زاده: تشییع امام شهید، بزرگ‌ترین رستاخیز ملی و نماد وحدت امت اسلامی خواهد بود داروخانه خانگی قلب؛ 6 ادویه شگفت انگیز که رگ های شما را پاکسازی می کنند بیرانوند سد مطمئن، طارمی مهره گریز از فشار؛ دو چهره کلیدی ایران در برابر بلژیک اعمال محدودیت‌های پروازی در فرودگاه‌های کشور اظهارات وزیر دفاع اسرائیل علیه لبنان: به تخریب زیرساخت‌ها ادامه خواهیم داد پیروزی آرژانتین مقابل اتریش در نیمه نخست جام جهانی لیونل مسی برترین گلزن تاریخ جام جهانی شد درخشش خط دفاعی ایران در نبرد حساس برابر بلژیک اطلاعیه مهم آموزش و پرورش برای ایجاد سابقه تحصیلی گفت‌وگوی تلفنی پزشکیان با رئیس جمهور صربستان و ترکیه وزیر دفاع پاکستان: تفاهم اسلام‌آباد به معنای پایان سیاسی نتانیاهوست عارف: هیچ اعتمادی به دشمن نداریم