فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۵۳۱۳۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۱ - ۰۹-۰۶-۱۳۹۳
کد ۳۵۳۱۳۶
انتشار: ۱۲:۳۱ - ۰۹-۰۶-۱۳۹۳

بوکو حرام ساکنان یک شهر را قتل عام کرد

عصر ایران
ˈیوسف سانداˈ یکی دیگر از اهالی شهر گامبورو نگالا که به فوتوکول پناه برده بود، گفت که عناصر بوکو حرام با اسلحه و ساطور در خیابان های شهر راه می روند، مغازه ها را غارت می کنند و با وارد به خانه ها، از آزار و اذیت زنان و کودکان هم ابایی ندارند.
گروه تروریستی بوکو حرام وابسته به القاعده شمار زیادی از اهالی یک شهر مرزی نیجریه را قتل عام کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، گروه تروریستی تکفیری بوکو حرام پس از اشغال مراکز نظامی وامنیتی شهر ˈگامبورو نگالاˈ را که هم مرز با شمالی ترین نقطه کامرون است، این شهر را به طور کامل به تصرف خود درآورد و ضمن کشتار پرشماری از مردم آن، هزاران تن را مجبور به فرار به کامرون کرد.

ˈسیدی کیاریمیˈ از اهالی شهر گامبورونگالا که دیروز به شهر ˈفوتوکولˈ کامرون پناه برد، گفت: تروریست های بوکو حرام مردم را مانند مرغ سر می برند. آنان ابتدا دست به جنایت هایی با هدف مشخص زدند و سپس کشتار را ادامه دادند.

وی افزود: تروریست ها هر کس را که شهر را ترک نکند، به قتل می رسانند. یکی از شخصیت های برجسته مسلمان شهر نیز در میان قربانیان کشتار آنان بود.

ˈیوسف سانداˈ یکی دیگر از اهالی شهر گامبورو نگالا که به فوتوکول پناه برده بود، گفت که عناصر بوکو حرام با اسلحه و ساطور در خیابان های شهر راه می روند، مغازه ها را غارت می کنند و با وارد به خانه ها، از آزار و اذیت زنان و کودکان هم ابایی ندارند.

گروه تروریستی تکفیری بوکوحرام طی هفته های اخیر مناطق دیگری از ایالات بورنو در شمال شرق نیجریه در نزدکی مرز این کشور با کامرون را اشغال و تاکنون سه منطقه در ایالت مذکور به علاوه یک منطقه در دو ایالت دیگر به نام های یوبی واداماوا را به تصرف خود در آورده اند.

گروه تروریستی تکفیری بوکو حرام شهرهای مختلفی را از جمله کائوتیکاری ، کوادا و کاراگائو واقع در چند کیلومتری چیبوک، هدف حملات متوالی خود قرار داده است.
برچسب ها: بوکوحرام ، نیجریه
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱۲
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۹
127
50
این ها همه دست پرورده آمریکا و اسرائیل اند.
مسلمانان باید به دور از تعصب؛ همه با هم متحد شوند. شیعه و سنی ندارد. همه باید متفکرانه عمل کنیم تا خودمان تیشه به ریشه خودمان نزنیم.
حمیدرضا
Germany
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۹
9
81
آدم وقتی در مورد توحش اینا میخونه، حدس میزنه که اینا بیشتر اراذل و اوباش و موجودات مریض هستن که در قالب یه سازمان دارن فعالیت میکنن.
یاد شخصیت عضو طالبان توی فیلم بادبادک باز افتادم
فرانسه با اقتدار صدرنشین شد؛ سنگال امیدوار به صعود، عراق با جام وداع کرد تظاهرات مردم لبنان در اعتراض به توافق دولت با اسرائیل حمله به ایست‌وبازرسی بانه با 2 شهید و 5 مجروح محسن رضایی: رهبر انقلاب در سلامت کامل هستند و اجازه مذاکرات را دادند/ خواهان آزار و اذیت ملت آمریکا نیستیم حمله آمریکا به سایت های موشکی، پهپادی و راداری در جنوب ایران آخرین تیر پرسپولیس برای آسیایی شدن به سنگ خورد ترامپ: به آزار و اذیت مسیحیان در آمریکا پایان دادم؛ اکنون دین به کشور بازگشته است/ ایران هنوز می‌تواند موشک شلیک کند تشکر رئیس جمهور لبنان از آمریکا به خاطر میزبانی از مذاکرات با اسرائیل تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و امارات شنبه ادارات کدام استان‌ها با تأخیر شروع به‌کار خواهند کرد؟ محسن رضایی: اگر دشمن جنگ جدیدی آغاز کنند تلفات وسیع خواهند داد ادعای نتانیاهو: ارتش تا خلع سلاح حزب الله در لبنان باقی خواهد ماند کشته های زلزله ونزوئلا به ۹۲۰ تن افزایش یافت امضای توافق اسراییل و لبنان عمان به اروپا: عبور از تنگه هرمز مستلزم پرداخت هزینه خدمات است