فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۵۴۱۰۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۲ - ۱۵-۰۶-۱۳۹۳
کد ۳۵۴۱۰۰
انتشار: ۰۹:۳۲ - ۱۵-۰۶-۱۳۹۳

انفجار و تخریب منزل مسکونی - مشهد (عکس)

 پس از حضور آتش‌نشانان در این محل مشخص شد که نشت گاز شهری و رسیدن آن به شعله آتش علت وقوع این حادثه بوده است.
 
مدیر حوزه یک سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با بیان اینکه شدت این انفجار به حدی بود که سبب تخریب این منزل مسکونی و طبقه فوقانی آن شده بود، افزود: همچنین علاوه بر تخریب این ساختمان دو طبقه تا شعاع حدود 20 متری نیز به منازل اطراف آسیب وارد شده بود.

انفجار شدید در منزل مسکونی - مشهد (عکس)

انفجار شدید در منزل مسکونی - مشهد (عکس)

انفجار شدید در منزل مسکونی - مشهد (عکس)

انفجار شدید در منزل مسکونی - مشهد (عکس)

انفجار شدید در منزل مسکونی - مشهد (عکس)

انفجار شدید در منزل مسکونی - مشهد (عکس)

انفجار شدید در منزل مسکونی - مشهد (عکس)

انفجار شدید در منزل مسکونی - مشهد (عکس)

انفجار شدید در منزل مسکونی - مشهد (عکس)

انفجار شدید در منزل مسکونی - مشهد (عکس)

انفجار شدید در منزل مسکونی - مشهد (عکس)

انفجار شدید در منزل مسکونی - مشهد (عکس)

انفجار و تخریب منزل مسکونی - مشهد (عکس)

انفجار و تخریب منزل مسکونی - مشهد (عکس)

انفجار و تخریب منزل مسکونی - مشهد (عکس)

انفجار و تخریب منزل مسکونی - مشهد (عکس)

انفجار و تخریب منزل مسکونی - مشهد (عکس)

انفجار و تخریب منزل مسکونی - مشهد (عکس)

انفجار و تخریب منزل مسکونی - مشهد (عکس)
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۳۰
غیر قابل انتشار: ۲
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
14
382
متاسفم واسه همه کسانی که وقتی مشکلی در جایی پیش میاد، حالا چه تصادف باشه، چه مراسم تدفین یه هنرمند و یا اینکه واسه یه همنوع اتفاق بدی میفته اولین کاری که میکنن گوشی به دست فیلم میگیرن.
واقعا آیا دیدن ناراحتی و غم یه انسان ارزش ثبت کردن داره؟؟؟؟؟؟
کاش کمی فرهنگ و شعور اجتماعی داشتیم...
دوست داشتی چاپ کن عصر ایران و یا حداقل یه مقاله در موردش بنویس...
مهرداد ابوعلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
8
282
حالم بهم میخوره همه جان موبایل به دستان هستند!
خلیج همیشه فارس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
6
261
بازم طبق معمول ، دوربین بدستها ! بعضی هاشون همچین با لبخند دارن فیلم میگرین که انگار از یه جشن فیلمبرداری میکنند !!
حمیدرضا
Germany
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
4
68
تلفات جانی هم داشته؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
شما فک کن داشته
تماس تلفنی عراقچی - وزیر خارجه عمان / برنامه گفت‌وگو برای تعیین اداره آینده تنگه هرمز نفرین معبد مصری و جدایی تراژیک؛ جعفر خان از فرنگ برگشته (+صدا) سفر تیم کشتی فرنگی جوانان ايران به تایلند مسجد جامع بارزانی؛ سومین مسجد بزرگ جهان (+فیلم و عکس) نتانیاهو: نیروهای ما در جنوب لبنان باقی می‌مانند و آزادی عمل کامل دارند سرویس و تمام‌کنندگی بلای جان والیبال ایران تهران/ حضور مهران غفوریان در مراسم عزاداری ظهر عاشورا پیشنهاد افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی اعتبار کالابرگ برخی دهک‌ها روی میز دولت بیانیه پایانی نشست شورای همکاری خلیج فارس و آمریکا؛ حمایت از مذاکرات تهران-واشنگتن ایران ۰ - ۳ آمریکا/ طلسم باخت‌های تیم ملی والیبال شکسته نشد روز عاشورا در لرستان (عکس) ادعای نتانیاهو: ما هنوز وظایفی داریم که باید در ایران انجام شود/ از جنوب لبنان عقب‌نشینی نخواهیم کرد فرانسه چند راکتور هسته‌ای را از مدار خارج کرد شیخ نعیم قاسم: صبر ما معادلات را تغییر می‌دهد انگلیس ۳۸۰ میلیون دلار برای تامین سوخت هسته‌ای و کمک به اوکراین اختصاص می‌دهد