فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۵۴۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۷ - ۱۷-۰۶-۱۳۹۳
کد ۳۵۴۴۵۲
انتشار: ۱۰:۲۷ - ۱۷-۰۶-۱۳۹۳

کادیلاک‌های بدون راننده به بازار می‌آید

عصر ایران
این شرکت اعلام کرد: این آپشنی روی خودروهای جدید کادیلاک نصب می‌شود و این نوع خودرو در تابستان سال 2016 به بازار می‌آید.
اسوشیتدپرس اعلام کرد:جنرال موتورز تابستان سال 2016 کادیلاک‌های جدیدی به بازار عرضه می‌کند که قادر خواهد بود بدون راننده در آزادراهها با سرعت زیاد حرکت کند.

به گزارش فارس، جنرال موتور  قصد دارد طی دو سال آینده ماشین‌ پیشرفته‌ای به بازار بفرستد که در آزادراهها بدون راننده و با سرعت حرکت کند این خودروها امکان تبادل اطلاعات با یکدیگر را هم خواهد داشت.

این شرکت اعلام کرد: این آپشنی روی خودروهای جدید کادیلاک نصب می‌شود و این نوع خودرو در تابستان سال 2016 به بازار می‌آید.   

این گزارش در کنفرانس خودروهای هوشمند در دترویت میشیگان آمریکا اعلام شد

ماری برا از مسولان ارشد جنرال موتور آمریکا گفت: که در سیستم‌های قبلی راننده مجبور بود در رانندگی‌های طولانی مدت کارهای زیادی را انجام دهد اما در سیستم جدید تلاش می‌شود که از کارهای رانندگی کمتر شود.
ارسال به دوستان
دبیر کمیسیون امنیت ملی: تنگه هرمز به شرایط قبل بازنمی‌گردد این جاندار با پوست خود «می‌بیند» هشدار محسنی اژه ای به وحدت شکنان؛ با حرف‌هایتان دشمن را خیالاتی نکنید آیین‌ های جمعی چگونه به رشد فردی و خودشناسی کمک می کنند؟ آیا انسان‌های باستان رنگ آبی را متفاوت درک می‌کردند؟ روبیو: وارد مرحله‌ای جدید برای صلح با ایران شده‌ایم از سیاوش تا عاشورا؛ چگونه ایرانیان تشیع را با زبان اسطوره‌های خود فهمیدند؟ شکایت ۳ قاضی دیوان کیفری بین‌المللی از ترامپ حضور پزشکیان در هیئت عزاداری امام حسین (ع) در تبریز سازمان جهانی بهداشت: خطر جهانی ابولا همچنان پایین است تصور جالب هوش مصنوعی از زیبایی در دنیای پرندگان (تصویری) حمله حسن عباسی به مذاکره‌کنندگان؛ از گندم واشنگتن نخواهید خورد نمایش F-16 یونانی در دره های صعب العبور / رزمایش اینیوخوس 2026 (تصویری) «ارلز کورت ۵۱» ؛ احترام به تاریخ سازی پورشه (+عکس) نمایش خیره‌کننده فورد شلبی موستانگ جی‌تی ۳۵۰ آر (تصویری)