فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۵۹۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۶ - ۱۹-۰۷-۱۳۹۳
کد ۳۵۹۹۱۹
انتشار: ۱۴:۱۶ - ۱۹-۰۷-۱۳۹۳

بهمنی:درپرونده بابک‌زنجانی‌نقش‌نداشتم

عصر ایران
وی گفت: هیچگونه قرارداد یا ارتباطی در این پرونده با وزارت نفت نداشته ایم.
رئیس سابق بانک مرکزی گفت: این بانک هیچ ارتباطی با پرونده بابک زنجانی نداشته است.

به گزارش مهر، محمود بهمنی در حاشیه مراسم ختم قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه سخنگوی قوه قضائیه گفته است در پرونده بابک زنجانی از سه وزیر و رئیس بانک مرکزی سوال شده است، گفت: هیچگونه قرارداد یا ارتباطی در این پرونده با وزارت نفت نداشته ایم.

بهمنی افزود: فروش نفت مربوط به وزارت نفت است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
«میانجی مرموز قطری» در مذاکرات ایران - آمریکا کیست؟ / 4 سفر به تهران در 10 روز ۳ روز بعد؛ اختلال بانک‌ها همچنان ادامه دارد اعتراض مردم یونان به واگذاری بخشی از ساحل کشورشان به اسرائیل راز انگشت جادویی «آی آی»؛ پستاندار عجیبی که فرشته مرگ نامیده می شود! (+فیلم و عکس) پلاکاردی عجیب در یکی از تجمعات (عکس) درخواست ۸۷.۶ میلیارد دلاری ترامپ برای جبران هزینه‌های جنگ ایران نخست‌وزیر عراق: روابط جدیدی با آمریکا آغاز کرده ایم دبیر کمیسیون امنیت ملی: تنگه هرمز به شرایط قبل بازنمی‌گردد این جاندار با پوست خود «می‌بیند» هشدار محسنی اژه ای به وحدت شکنان؛ با حرف‌هایتان دشمن را خیالاتی نکنید آیین‌ های جمعی چگونه به رشد فردی و خودشناسی کمک می کنند؟ آیا انسان‌های باستان رنگ آبی را متفاوت درک می‌کردند؟ روبیو: وارد مرحله‌ای جدید برای صلح با ایران شده‌ایم از سیاوش تا عاشورا؛ چگونه ایرانیان تشیع را با زبان اسطوره‌های خود فهمیدند؟ شکایت ۳ قاضی دیوان کیفری بین‌المللی از ترامپ