فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۶۱۵۷۶
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۰ - ۲۸-۰۷-۱۳۹۳
کد ۳۶۱۵۷۶
انتشار: ۱۴:۵۰ - ۲۸-۰۷-۱۳۹۳

واکنش آزاده نامداری به «ممنوع التصویری»

آزاده نامداری یکی دیگر از مجریان زن تلویزیون، نسبت به خبر ممنوع التصویری اش واکنش نشان داد.

به گزارش عصرخبر، آزاده نامداری درباره خبر ممنوع التصویری اش نوشت: سلام... تعداد زیادی از دوستان از دیروز از من می پرسند ممنوع التصویری؟ گویا اولین بار یه سایت به اسم اعتدال!! یه همچین چیزی،.. مطلبی کار کرد، و بعد گلایه من تازه شروع میشه، متاسفم برای همه خبرگزاری های مهم و منبع که بلافاصله خبر رو بدون تامل، تحقیق، و حتی پرسیدن از کسانی که نامشون درخبر هست خبر رو کپی کردن، نوشته من از اجرای خانومی منع شدم. حتی نمی دونسته خانومی یه مستند بود نه یه برنامه. متن خبر داد میزنه کی و با چه هدفی خبر رو تنظیم کرده که مطرح شه، که جو رو بسنجه، که مدیران تلویزیون رو به واکنش واداره. و متاسفم که همتون به آسونی بازی می خورین و یه خبر بی اهمیت رو انقدر اشاعه می دید. بله خیلی دلم پره... در پایان من توقع اینکه تلویزیون تایید یا تکذیب کنه ندارم، اما من همیشه عاشق تلویزیونم، حتی اگه این عشق انقدر یه طرفه باشه.......

واکنش آزاده نامداری به «ممنوع التصویری»
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۳۱
غیر قابل انتشار:
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
21
179
عشقای دو طرفه دوام نیاورد خانوم ،وای به حال یکطرفه اش!!!!!!
ناشناس
Kuwait
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
7
53
چی شده!!!!!!!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
31
139
چقدر مسخره که /ادم بگه من عاشق تلویزیون هستم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
28
152
عاشق تلویزیون ال سی دی یا ال ای دی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
انتقاد الکی که میگن همینه که شما نوشتی
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
8
17
شما مردم کار و زندگی ندارین و انقدر فضول تشریف دارین که به زندگی شخصی مردم هم کار دارین؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
4
13
عاشق تلویزیون مخصوصا وقتی آدم و نشون می ده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
8
2
منظورش احتمالا کارش است نه ال جی و ال ای دی
ناشناس
United States of America
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
1
13
به نظر من اگر کسی عاشق کارش باشه خیلی هم خوبه و ایرادی نداره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
0
10
با سلام ... یادت باشه حقیقت زیر ابر نمیونه و همیشه با صلابت خود نمایی میکنه .
جواد
Netherlands (Kingdom of the)
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
3
28
واقعا دلیل این هجمه ها به ایشون رو نمیدونم یکی میتونه بگه؟
مسی: فقط از صعود خوشحالم، مغزم کار نمی‌کند! دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: امضای رسمی ترامپ پای نام خلیج فارس سند ایستادگی ایرانیان است ونس: در مذاکرات با ایران پیشرفت داشته‌ایم ۵ کشته و ده‌ها زخمی در حمله موشکی اوکراین به روسیه اژه ای: عفو بیش از ۸۰ هزار محکوم اغتشاشات؛ بازگشت ۵۸ هزار میلیارد به بیت‌المال گل‌گهر سیرجان در تورنمنت سه‌جانبه تعیین سهمیه آسیایی شرکت نمی‌کند تیراندازی در کانادا؛ یک افسر پلیس هدف قرار گرفت صهیونیست‌ها بیش از 11 هزار منزل لبنانی را ویران کردند تاریکخانه ساترا به روان جامعه آسیب می‌زند! سفر قالیباف و عراقچی به عمان آرژانتین۲-۰ اتریش/حتی یک دقیقه از آخرین رقص بهترین بازیکن تاریخ را از دست ندهید چرا بازی ایران بلژیک مساوی شد؟ فریب ظاهرشان را نخورید! پشت پرده تفاوت های شگفت انگیز سه غول دنیای خزندگان (+اینفوگرافیک) وزارت بهداشت لبنان: شمار قربانیان حملات اسرائیل از ۴ هزار نفر فراتر رفت اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمالی کشور