فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۶۳۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۵ - ۰۸-۰۸-۱۳۹۳
کد ۳۶۳۵۶۹
انتشار: ۱۸:۵۵ - ۰۸-۰۸-۱۳۹۳

عابدینی:دوربین‌هابازورواردشوند،لیگ برترلغومی شود

عصر ایران
اگر صدا و سیما بخواهد دوربین‌های خود را با زور و اجبار وارد ورزشگاه‌ها كند، ما هم مسابقات لیگ برتر را لغو می‌كنیم
اختلافات فدراسیون فوتبال و سازمان صدا و سیما در مورد حق پخش شدت گرفته است.
به گزارش خبرآنلاین؛ امیر عابدینی عضو هیات رئیسه سازمان لیگ در حاشیه جلسه این هیات در جمع خبرنگاران گفت: «اگر صدا و سیما بخواهد دوربین‌های خود را با زور و اجبار وارد ورزشگاه‌ها كند، ما هم مسابقات لیگ برتر را لغو می‌كنیم.»

عابدینی در حالی این جمله را به زبان آورده كه چند روز قبل مسئولان فدراسیون و مدیران باشگاه‌ها با ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما جلسه داشتند و گفته بودند كه جلسه خوبی هم بوده. اما حالا و با گذشت چند روز  از آن جلسه، هم عابدینی در مصاحبه اش نشان داد كه مشكلی حل نشده، هم كفاشیان گفته كه سه ساعت با رئیس سازمان صدا و سیما داستان می گفته اند. این نشان می دهد مشكلات مربوط به حق پخش هنوز حل نشده و بعید است بازی‌های این هفته هم پخش شوند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: صداوسیما ، دوربین ها
ارسال به دوستان
اعتراض مردم یونان به واگذاری بخشی از ساحل کشورشان به اسرائیل راز انگشت جادویی «آی آی»؛ پستاندار عجیبی که فرشته مرگ نامیده می شود! (+فیلم و عکس) پلاکاردی عجیب در یکی از تجمعات (عکس) درخواست ۸۷.۶ میلیارد دلاری ترامپ برای جبران هزینه‌های جنگ ایران نخست‌وزیر عراق: روابط جدیدی با آمریکا آغاز کرده ایم دبیر کمیسیون امنیت ملی: تنگه هرمز به شرایط قبل بازنمی‌گردد این جاندار با پوست خود «می‌بیند» هشدار محسنی اژه ای به وحدت شکنان؛ با حرف‌هایتان دشمن را خیالاتی نکنید آیین‌ های جمعی چگونه به رشد فردی و خودشناسی کمک می کنند؟ آیا انسان‌های باستان رنگ آبی را متفاوت درک می‌کردند؟ روبیو: وارد مرحله‌ای جدید برای صلح با ایران شده‌ایم از سیاوش تا عاشورا؛ چگونه ایرانیان تشیع را با زبان اسطوره‌های خود فهمیدند؟ شکایت ۳ قاضی دیوان کیفری بین‌المللی از ترامپ حضور پزشکیان در هیئت عزاداری امام حسین (ع) در تبریز سازمان جهانی بهداشت: خطر جهانی ابولا همچنان پایین است