کد خبر ۳۶۴۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۶ - ۱۴-۰۸-۱۳۹۳
کد ۳۶۴۲۳۲
انتشار: ۱۱:۲۶ - ۱۴-۰۸-۱۳۹۳

هراس رژیم صهیونیستی از تهاجم سایبری ایران

معاونت حفاظت اطلاعات وزارت امورخارجه اسرائیل دستورالعملی را در خصوص تهاجمات سایبری  علیه این رژیم صادر نمود که در آن به افزایش شدید حملات در جهت هک و از کار انداختن سایت‌ها با هدف اخلال در ارائه خدمات دولتی و دسترسی به  اطلاعات محرمانه، اعتراف و شدیداً ابراز نگرانی شده است.
در این دستورالعمل به کارکنان تذکر داده شده که بازکردن ایمیل‌های ناشناسی که ظاهراً از سوی اسامی آشنا دریافت می شود، می‌تواند منجر به آسیبهای جدی امنیتی برای آن رژیم شود.
 
چندی پیش کنفرانسی با عنوان امنیت سایبری با محوریت جلوگیری از حملات سایبری در فلسطین اشغالی برگزار گردید که بنیامین نتانیاهو نیز در آن به سخنرانی پرداخته و ایران را بزرگترین خطر در حوزه سایبری برای اسرائیل خوانده بود.
 
اسرائیلی ها بر این باورند که جمهوری اسلامی با حمایت از این اقدام تاکنون موفق شده است به هزاران برگ اسناد سری و محرمانه آن رژیم دسترسی پیدا کرده و از جمله اسامی برخی منابع پنهان موساد در کشورهای عربی را شناسایی کند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
  از اتاقی ۹ متری تا باشگاهی برای رویاها؛ روایتی از 16 سالگی « کتابخانه روستایی فاطمه‌ها» معاون ترامپ: یادداشت تفاهم با ایران جلوی افزایش اختلاف ها را می گیرد رهبر انصارالله: حضور اسرائیل در سومالی‌لند را تحمل نمی‌کنیم پیام تسلیت و ابراز همدردی پزشکیان با دولت و ملت ونزوئلا در پی زلزله اخیر  مفقود شدن بیش از 21 هزار نفر در پی زلزله‌های ویرانگر ونزوئلا دمای هوا در استان بوشهر به مرز ۵۰ درجه رسید کوه خرافات ؛ افسانه ای که همچنان زنده است ایتالیا: تحریم بن گویر را با جدیت دنبال می‌کنیم دریای شیطان؛ معمایی که همچنان در آب‌های ژاپن زنده است واکنش غریب آبادی به اظهارات دبیرکل ناتو درباره نقش رومانی و ایتالیا در حمله به ایران مسکو کنسولگری رومانی در سن‌پترزبورگ را تعطیل کرد دو جام جهانی؛ دو زلزله و هر دو حین تماشای بازی برزیل- اسکاتلند افشای راز سیاره صورتی پس از یک دهه هوش مصنوعی روزانه چند بشکه نفت مصرف می‌کند؟ نکند مثل یزیدی‌ها قدرت را بر عدالت ترجیح دهیم- سروش محلاتی