فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۶۴۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۷ - ۱۴-۰۸-۱۳۹۳
کد ۳۶۴۲۶۹
انتشار: ۱۴:۲۷ - ۱۴-۰۸-۱۳۹۳

فغانی: ازاعتراض الهلالی‌ها اطلاعی ندارم

عصر ایران
عد از بازی کامیکاوا ناظر ژاپنی این بازی از نحوه قضاوت ما در بازی رفت ابراز رضایت کرد و در طول بازی یا بعد از آن هم کوچک‌ترین اعتراضی از سوی تیم عربستانی به ما نشد و ناظر بازی هم از شرایط قضاوت بر بازی رضایت داشت و موردی که باعث اعتراض شود در بازی به وجود نیامد اما شاید صحنه‌ای بوده که آنها معتقدند به ضررشان سوت زده شده از آن خبر ندارم
داور بین‌المللی کشورمان گفت: درباره اعتراض مسئولان باشگاه الهلال به قضاوتمان در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا اطلاعی ندارم اما ناظر داوری از عملکرد ما راضی بود.
 
علیرضا فغانی در گفت‌وگو با  فارس، در خصوص اعتراض باشگاه الهلال عربستان به قضاوت وی و نیشیمورای ژاپنی در دو دیدار رفت و برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل وسترن سیدنی استرالیا گفت: من از این موضوع اطلاعی ندارم اما بعد از بازی کامیکاوا ناظر ژاپنی این بازی از نحوه قضاوت ما در بازی رفت ابراز رضایت کرد و در طول بازی یا بعد از آن هم کوچک‌ترین اعتراضی از سوی تیم عربستانی به ما نشد و ناظر بازی هم از شرایط قضاوت بر بازی رضایت داشت و موردی که باعث اعتراض شود در بازی به وجود نیامد اما شاید صحنه‌ای بوده که آنها معتقدند به ضررشان سوت زده شده از آن خبر ندارم و گل آنها هم در طول جریان بازی به ثمر رسیده و باز هم می‌گویم که ناظر داوری از قضاوت ما رضایت داشته.

وی ادامه داد: اما اینکه در بازی برگشت چه اتفاقاتی افتاده من از آن بی‌خبرم و فقط شنیدم در یک صحنه میان بازیکنان دو تیم مشکلاتی شروع شده و درگیری کوچکی هم میان بازیکنان دو تیم رخ داده اما قضاوت آن بازی برعهده نیشیمورای ژاپنی بود و من در سایت AFC هم به دنبال صحنه‌های مشکوک این بازی بودم که چیزی پیدا نکردم.

فغانی درباره اینکه از وی به عنوان یکی از نامزدهای رقابت در دربی در رسانه‌ها نام برده می‌شود تصریح کرد: هنوز تاریخ بازی مشخص نیست اما من صبح جمعه 30 آبان به سمت سنگاپور پرواز دارم و ایران نیستم و حتی بازی در این روز و یا بعد از آن هم باشد باز من ایران نیستم که بخواهم این بازی را قضاوت کنم و هستند داورانی که به خوبی بتوانند از عهده این بازی بربیایند.

وی در پایان گفت: من در 30 آبان راهی سنگاپور می‌شوم تا به همراه محمدرضا منصوری مسابقات سوزوکی کاپ را قضاوت کنیم و بعد از آن به مالزی می‌روم تا در سمینار داوران جام ملت‌های آسیا حضور پیدا کنم و حدود سه هفته‌ای در ایران نیستم.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
سیب هستید یا گلابی؟ ؛ شکل بدن شما چه چیزی درباره سلامتی‌تان می‌گوید؟ تاثیر شگفت‌آور یک ویتامین رایج بر یکی از کشنده‌ترین سرطان‌های مغز انگلیس ۰-۰ غنا؛ سد دفاعی کی‌روش برابر ماشین موقعیت‌سازی سه‌شیرها کپسول زمان ۷۰۰هزار ساله؛ مدفوع سنجاب‌های کانادا اسرار حیات عصر یخبدان را آشکار کرد قلب خود را با این ماده مغذی بیمه کنید دختری از ایل شاهسون با لباس‌های سنتی در دوران قاجار(عکس) ۵ چهره ماندگار که راه زنان را به دنیای مهندسی گشودند(+عکس) از جنرال موتورز تا فورد؛ برندهایی که خودروهای نظامی را برای ارتش آمریکا ساختند(+عکس) حمله سایبری به زیرساخت‌های بانکی کشور تایید شد دلاور دوستانیان کارگردان مستند درگذشت درخشش هاکی‌بازان ایرانی در روسیه؛ کسب دو مدال نقره جام تات‌نفت شکست تیم ملی هندبال ساحلی ایران در نخستین دیدار جهانی تصمیم جدید وزارت امنیت داخلی آمریکا برای تیم ملی ایران ترامپ: در تلاش هستیم که با ایران به توافقی منصفانه دست پیدا کنیم/ اوضاع خیلی خوب پیش می‌رود گروسی: ایده‌ای درباره محل احتمالی مواد غنی سازی شده داریم/ اولویت اصلی، تأیید محل اورانیوم با غنای بالا است