فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۶۶۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۴ - ۲۸-۰۸-۱۳۹۳
کد ۳۶۶۵۸۴
انتشار: ۱۴:۳۴ - ۲۸-۰۸-۱۳۹۳

وزیر بهداشت: آب تهران سالم است

عصر ایران
آن روزها که سطح آب سدها کاهش پیدا کرده بود، میزان نیتریت تعدادی چاه آب بیش از حد مجاز بود که تذکر داده شد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در مورد آب تهران خوشبختانه هیچ مشکلی نیست و آب تهران سالم است.

به گزارش ایرنا، «سید حسن قاضی زاده هاشمی» امروز(چهارشنبه) پس از پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره شایعات آلودگی آب تهران، افزود: آن روزها که سطح آب سدها کاهش پیدا کرده بود، میزان نیتریت تعدادی چاه آب بیش از حد مجاز بود که تذکر داده شد.

وی اظهار داشت: هماهنطور که معاون بهداشتی وزارت بهداشت گفتند، این خبر سوخته است و به یک ماه و نیم تا دو ماه پیش باز می گردد.
ارسال به دوستان
یک حقوقدان: شرکت‌های اینترنتی باید در تصادفات پیک‌های موتوری شریک مسئولیت باشند این ابرخودرو حیرت‌انگیز با ۳۲۷ هزار قطعه لگو ساخته شده است!(+عکس) یکی از معروف ترین اسناد پایان جنگ جهانی دوم (+عکس) مرد جوان همسرش را درون تاکسی و در برابر فرزند16ساله اش به گلوله بست و بلافاصله خودش را هم کشت پشت حصارهای «گراند هتل» چه خبر است؟ تن آسانی، امری روان شناختی یا فلسفی؟ بقائی: پیشرفت های خوبی داشتیم اما تهدیدات ترامپ باعث شد ایران حاضر به ادامه نشست چهارجانبه نباشد معجزه چشمه آهنی در دل ویرانه‌های گیومری ارمنستان (+عکس) فرمانده روسی آتریاد تبریز و عده‌ای از سربازان روسی و ایرانی قزاقخانه در دوره قاجار(عکس) آلپاین A290؛ تلفیق میراث رالی با فناوری الکتریکی (+عکس) یکی از زیباترین صورت های مرسدس بنز از HWA EVO (+عکس) تهدید رئیس جمهور به مرگ چه پیامدهایی دارد؟ کاتیدید برگ‌مانند ؛ سخت است باور کنید که برگ نیست! (+عکس) مدرنیسم سوسیالیستی ساختمان وزارت کشاورزی در کیشیناو؛ میراث معماری شوروی (+عکس) نقش پررنگ ۳ ژن در ۶ اختلال روانی