فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۶۸۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۰ - ۰۸-۰۹-۱۳۹۳
کد ۳۶۸۲۸۴
انتشار: ۱۷:۴۰ - ۰۸-۰۹-۱۳۹۳

قاتل خاموش در ابهر سه قربانی گرفت

قاتل خاموش جان سه نفر از هموطنان در شهرستان ابهر را گرفت.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، ماموران انتظامی کلانتری 11 شهرستان ابهر در پی اطلاع از یک مورد گاز گرفتگی در منطقه 'شریف آباد' این شهرستان بلافاصله جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

بر این اساس، ماموران با حضور در محل مشاهده کردند براثر استنشاق گاز در داخل واحد مسکونی سه نفر به هویت های 'ت - ج' 55 ساله، 'م - م' 14 ساله و 'س - ط ' هشت ساله جان خود را از دست داده اند.

این گزارش حاکی است، اجساد قربانیان گاز گرفتگی برای اعلام نظر کارشناسی به پزشکی قانونی منتقل شد.
برچسب ها: قاتل خاموش ، ابهر
ارسال به دوستان
زنبور کاغذساز دیده بودید؟ (+عکس) عکس متفاوت ناصرالدین شاه «پشت به دوربین و رو به آینه» معماری فشرده اما بسیار زیبای یک آپارتمان (+عکس) مدرنیسم در برلین ؛ معماری ساختمانی که با جریان آب هماهنگ است (+عکس) درآمدهای مالیاتی320 همت از مسیر بودجه عقب ماند موج جدید حمله به قالیباف/ کامران غضنفری: مذاکرات را برخلاف تمام خطوط قرمز رهبری انجام می‌دهد جمع‌آوری‌ گازهای مشعل بیش از دو برابر شد دادگستری هرمزگان: متأسفانه موشک مستقیماً به بدن شهید ماکان نصیری اصابت کرده / حتی تار مویی هم از ماکان پیدا نشد حسین موسویان: بدون ختم تهدیدهای موجودیتی بین اسرائیل و ایران، هیچ توافقی پایدار نیست ارزان‌ترین کشورهای اروپا برای زندگی( اینفوگرافیک) «سیندرلا» چگونه دستگیر شد؟ پس از ۲۵ سال، سامسونگ دیگر باارزش‌ترین شرکت کره‌ای نیست! چرا کلسترول شما پایین نمی‌آید؟؛ مقصر اصلی این ۴ عادت روزانه است ترامپ: بنزین باید ارزان شود زن بریتانیایی ملخ صورتی در باغ خانه‌اش پیدا کرد(+عکس)