فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۷۰۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۶ - ۱۷-۰۹-۱۳۹۳
کد ۳۷۰۰۷۶
انتشار: ۲۳:۱۶ - ۱۷-۰۹-۱۳۹۳

مجیدی:"ناصرخان" تنها اسطوره ما آبی هاست(عکس)

عصر ایران
داشتم مي‌رفتم اسپانيا كه از لندن خبر آمد مرا پذيرفته‌اند. خيلي ذوق كردم. به‌ هر ‌حال خبر بسيار خوبي براي من بود.مدرك حرفه‌اي مربيگري اروپا به من مي‌دهند. B يوفا. آن طور كه آقاي محصص گفتند با اين مدرك در آسيا مي‌توانم مانند A آسيا مربيگري كنم. اين مدرك، اعتبار بالايي دارد. در همه دنيا قبولش دارند. من هم رده مقدماتي كلاس‌ها را در لندن گذرانده بودم كه خدابيامرز متسو هماهنگي‌هايش را انجام داد.

ورزش > لیگ برتر - مجیدی می گوید بر سر مزار ناصر حجازی این جمله را خوانده است:«تو تنها اسطوره ما آبی هایی آهای ناصر حجازی.»
به گزارش خبرورزشی؛فرهاد مجیدی صبح روز یک شنبه در حالی که کسی از ورودش به ایران هم خبر نداشت، به بهشت زهرا (س) رفت و بر بالای مزار چند چهره حاضر شد. او بر بالای مزار ناصر حجازی، غلامحسین مظلومی و ناصر احمدپور فاتحه خواند تا دینش را به آنها ادا کرده باشد. 

كسي خبر نداشت وارد تهران شده‌‌اي.
بعد از آنكه جوابم از لندن آمد تقريباً كاري نداشتم و به ايران برگشتم.

داشتي براي سفر به اسپانيا آماده مي‌شدي؟
بله داشتم مي‌رفتم اسپانيا كه از لندن خبر آمد مرا پذيرفته‌اند. خيلي ذوق كردم. به‌ هر ‌حال خبر بسيار خوبي براي من بود.

چرا؟
مدرك حرفه‌اي مربيگري اروپا به من مي‌دهند. B يوفا. آن طور كه آقاي محصص گفتند با اين مدرك در آسيا مي‌توانم مانند A آسيا مربيگري كنم. اين مدرك، اعتبار بالايي دارد. در همه دنيا قبولش دارند. من هم رده مقدماتي كلاس‌ها را در لندن گذرانده بودم كه خدابيامرز متسو هماهنگي‌هايش را انجام داد.

كلاس چه زماني برگزار مي‌شود؟ 
3 مارس (12 اسفند) به لندن مي‌روم. كلاس ما دو هفته به صورت كمپينگ برگزار مي‌شود و بايد آنجا مستقر شوم. 

مثل اينكه خيلي جدي به مربيگري نگاه مي‌كني. 
به ‌هر ‌حال عرصه جديدي از زندگي ورزشي من محسوب مي‌شود. عمر دوران بازي خيلي زود به آخر مي‌رسد‌ اما اگر نگاهت در مربيگري مدرن باشد و اطلاعاتت را به‌روز كني، مي‌تواني دوام بياوري‌ اما اگر سنتي باشي...

در بهشت زهرا (س) بالاي مزار چند نفر رفتي؟ 


مرحوم ناصر حجازي كه فراتر از يك چهره ورزشي بود. او در قلب همه ما آبي‌هاست. غلامحسين مظلومي كه دوست‌داشتني بود و ناصر احمدپور كه مربي من بود و خيلي به او بدهكارم.

 

فرهاد مجیدی

يك جمله درباره مرحوم ناصر حجازي...؟
شعري را مي‌گويم كه ديروز در بهشت زهرا (س) بالاي مزارش خواندم. تو «تنها» اسطوره ما آبي‌هايي آهاي ناصر حجازي. او واقعاً تنها اسطوره ما آبي‌هاست.

و يك جمله براي مرحوم غلامحسين مظلومي...؟ 
خدابيامرز مظلومي، در اوج بزرگي، خيلي مظلوم بود. او خيلي مظلوم رفت. كاش در ايران بودم و در مراسم تشييع پيكرش شركت مي‌كردم.

در مورد استقلال اين روزها چه نظري داري؟
هيچ نظري ندارم. هيچ حرفي در اين مورد نمي‌زنم. البته حرف زياد است‌ اما به موقع بايد زده شود.

برچسب ها: ناصرحجازی
ارسال به دوستان
قالیباف: قوه فضائیه گام‌های‌ مؤثری برای افزایش اعتماد عمومی برداشته است افزایش جمعیت یارانه‌بگیران به ۷۳ میلیون نفر جزئیات گزارش بانک مرکزی از کاهش رشد اقتصادی در سال ۱۴۰۴ دیدار و گفت و گوی پزشکیان با فرمانده ارتش پاکستان چرا تفاهم‌نامه ایران و آمریکا در بهترین زمان ممکن امضا شده است؟ پوتین: غرب برای جنگ با روسیه آماده می‌شود تحریم‌های جدید آمریکا علیه کوبا جزئیات پیدا شدن دختر ۱۹ ساله نسیم‌شهری پس از ۱۰ روز روسیه: آماده‌ایم به ایران در توافق با آمریکا کمک کنیم حماس: اسرائیل به‌دنبال یک ساختار سیاسی جدید در غزه است حمله اسرائیل به جنوب لبنان همزمان با آغاز مذاکرات بیروت و تل‌آویو چمران: مترو رایگان راه‌حل نیست؛ اولویت واگن است / بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده با پروانه رایگان اصول مهم عکاسی ماکرو برای آغاز / توصیه هایی برای شروع با گوشی هوشمند جزئیات مسیرهای تشییع پیکر شهید در تهران و مشهد اعلام شد ماهی اوپاه را تا به حال دیده‌اید؟ یک استثنا در دنیای ماهی ها(+عکس)