فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۷۰۵۷۸
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۰ - ۲۰-۰۹-۱۳۹۳
کد ۳۷۰۵۷۸
انتشار: ۱۰:۱۰ - ۲۰-۰۹-۱۳۹۳

قیمت نفت به حدود 60 دلار رسید

عصر ایران
در بورس لندن نیز قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال برای تحویل در ماه ژانویه با 2.60 دلار کاهش به 64 دلار و 24 سنت رسید.
کاهش قیمت نفت در بازارهای جهانی روز چهارشنبه ادامه یافت و بهای نفت پایه بورس نیویورک به 43/ 60 دلار رسید.

به گزارش ایرنا به نقل از نیویورک ، بهای نفت سبک شیرین پایه بورس نیویورک (WTI) برای تحویل در ماه ژانویه ، روز چهارشنبه تا حد هر بشکه 60 دلار و 43 سنت هم پایین آمد اما در پایان معاملات به 60 دلار و 94 سنت رسید که نسبت به روز سه شنبه 2.88 دلار کاهش داشت. این قیمت نسبت به شش ماه پیش 40 درصد کاهش نشان می دهد.

در بورس لندن نیز قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال برای تحویل در ماه ژانویه با 2.60 دلار کاهش به 64 دلار و 24 سنت رسید.

پیش بینی جدید اوپک مبنی بر اینکه تقاضا برای نفت این سازمان سال آینده به 28 میلیون و 920 هزار بشکه در روز کاهش خواهد یافت، به کاهش بیش از 2 دلاری قیمت نفت در روز چهارشنبه کمک کرد.

کارشناسان بازار نفت می گویند، پیش بینی کاهش تقاضا برای نفت اوپک و اظهارات وزیر نفت عربستان مبنی بر این که برنامه ای برای کاهش تولید نفت وجود ندارد ، موجب فشار نزولی بر قیمت نفت شده است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: قیمت نفت ، نیویورک
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۴
غیر قابل انتشار:
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۰
4
72
امیدوارم قیمت نفت به یک دلار برسد چون فرقی بین 120دلار ویک دلار را ما ندیدیم یک دلار بهتر است تا برای آیندگان بماند شاید آنها بهتر استفاده کنند
پاسخ ها
صفا از اراك
| Spain |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۰
دقيقا.
نميدونم خوشحال باشيم ارزون ميشه يا گريه كنيم.

هيچ نفعي به ما نميرسه.
فقط نظاره گر هستيم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۰
اگر یک دلار هم بشه چیزی برای آیندگان نمیمونه. چون نفت یک دلار را هم میدیم به چین و ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۰
در چند ماه آينده كه منابع دولت ته كشيد از اين آرزو پشيمان خواهيد شد. اگر وضع مالي خوبي داريد كه قطعا درآمدتان كاهش خواهد يافت واگر درآمد بخور و نمير داريد ، ممكن است آن را نيز از دست بدهيد.در كشور ما همه چيز به نفت وابسته است.
محمدرضا فردپارسا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۰
2
8
صادرات نفت را متوقف کنید!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Germany
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۰
1
6
دوستان سلام ...
به نظر من هم فرقی بین نفت یک دلاری و صد دلاری برای مردم نیست چونکه در نفت صد دلاری می یان پول دلاری نفت را به بانک مرکزی می دن ریال فراوان به اقتصاد تزریق می کنند باعث تورم افسارگسیخته می شوند .
در نفت یک دلاری هم باز چرخ اقتصاد دولتی نمی چرخد باز میان به بانک مرکزی فشار می یارن و پول بدون پشتوانه چاپ می کنند و باز تورم پدر ملت را در می آورد .
حمله ترامپ به ممدانی: با کمک سه کمونیست پیروز شد واردات محصولات کشاورزی از آمریکا ؛ عقلانی و درست است / به این دلایل ... روبیو: یادداشت تفاهم با ایران ظرف ۶۰ روز اجرا خواهد شد سفر به جهنم شیشه ای مکزیک (+فیلم و عکس) پست جدید ترامپ: ساعتی که از ۱۹۷۹ به حرکت درآمد (+ترجمه) بقائی: صلح واقعی تنها با پایان مداخلات آمریکا و خاتمه اشغالگری محقق می‌شود تغییر محسوس تخصیص ارز صنعت از شنبه/ تامین 2 میلیارد دلار در گام اول حمله پهپادی اسرائیلی به دو خودرو در جنوب لبنان مالیات ستانی از خانه های خالی/ فقط 7 میلیارد تومان در سال 1404 ادعای ترامپ درباره پیوستن بازرسان آمریکایی به آژانس برای بازرسی از تاسیسات هسته‌ای ایران گفت‌وگوی تلفنی عراقچی با وزیر خارجه عربستان آقای میثاقی برای افکار عمومی ارزش قائل باشید کتاب‌های فلسفی در کتابخانه رهبر شهید (+عکس) صادرات صنایع دفاعی و هوافضایی ترکیه به 6.7 میلیارد دلار رسید سقوط طلا به زیر ۴۰۰۰ دلار؛ پایین‌ترین سطح از آبان ۱۴۰۴