فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۷۳۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۶ - ۱۰-۱۰-۱۳۹۳
کد ۳۷۳۹۳۵
انتشار: ۱۵:۱۶ - ۱۰-۱۰-۱۳۹۳

استيلي:هيچ اطلاعي از تيم بستن لطيفي ندارم

عصر ایران
من واقعا نگران راه آهن هستم و هر چقدر هم تلاش کنم فایده ای ندارد.در این مدت جلساتی با مسوولان دادگستری و قوه قضائیه داشتیم تا تکلیف پول هایی که در این مدت برای باشگاه کردیم، روشن شود. ما فقط درخواست کردیم هزینه هایی که در این مدت کردیم را به ما برگردانند و تیم مال خودشان باشد.
به گزارش "ورزش سه"، او از اتفاقات اخیر راه آهن نحوه یارگیری برخی موضوعات دیگر بیشتر دلخور است به خصوص که با اتفاقات اخیر راه آهن برای بقا در لیگ چندان صاحب شانس به نظر نمی رسید.مصاحبه استیلی با ورزش سه را بخوانید:

پول هایی که هزینه کردیم را برگردانند
من واقعا نگران راه آهن هستم و هر چقدر هم تلاش کنم فایده ای ندارد.در این مدت جلساتی با مسوولان دادگستری و قوه قضائیه داشتیم تا تکلیف پول هایی که در این مدت برای باشگاه کردیم، روشن شود. ما فقط درخواست کردیم هزینه هایی که در این مدت کردیم را به ما برگردانند و تیم مال خودشان باشد.

یک از جوان هایمان به پرسپولیس رفت
در این مدت زمان کوتاه برای جوان های راه آهن خیلی زحمت کشیدم تا بتوانیم در امیدها سرمایه گذاری خوبی برای آینده فوتبال مان داشته باشیم. در همین مدت 7 بازیکن به تیم ملی الیمپیک معرفی کردیم و هدف مان این بود که از لحاظ فنی و اخلاقی بازیکنان خوبی را پرورش دهیم. حتی علیپور که در این فصل به او میدان دادیم به پرسپولیس رفت و به فوتبال معرفی شد.

هیچ اطلاعی از جذب بازیکنان ندارم
من نمی دانم چرا می گویند من در جریان مسائل تیم و یارگیری هستم. من هیچ اطلاعی از 9 بازیکنی که جذب شدند و کسانی که جدید به کادر فنی آمدند، ندارم. فقط بازیکنانی که می خواستند جدا شوند دیروز با من تماس گرفتند که من هم گفتم، دادستانی تصمیم گیرنده است و هر کاری که به صلاح تان است انجام دهید چون من دیگر در راه آهن سمتی ندارم. اتفاقا بازیکنان خیلی از من تشکر کردند و گفتند، اگر شما در راه آهن می ماندید ما هم می ماندیم اما وضعیت باشگاه مشخص نیست.

حمایت فقط مسابقه برگزار کردن نیست
در این مدت کارهای خودم را انجام می دهم تا بتوانم این پول را از دادستانی بگیرم. حتی در این مدت دو بار مزایده گذاشتم و پول گرفتم . من که قصد تیم داری نداشتم و به اصرار دوستان به راه آهن آمدم تا این تیم با قدمت 70 ساله نابودن نشود و به شهرستان نرود. این تیم به حمایت فدراسیون فوتبال ، سازمان لیگ و مسوولان نیاز دارد. راه آهن هم جزئی از فوتبال این مملکت است و باید بقیه هم کمک کنند نه اینکه خودشان را کنار بکشند. وظیفه مسوولان است که این مشکلات را حل کنند حتما نباید فقط در مسابقات حضور داشته باشند.

دلم می سوزد و ناراحتم
در حال حاضر وضعیت تیم خوب نیست و من واقعا ناراحت هستم. بازیکنان سر تمرین نمی روند و وضعیت نابسامان است. دلم برای این بازیکنان و تیم های پایه می سوزد. آقای کلهر هم از تیم های پایه رفته و واقعا تیم های پایه نابود می شود. نباید اجازه بدهند تیم های پایه از بین برود چون فوتبال ما آسیب می بیند.

شرکت نفت با این شرایط نمی آید
من در مورد کادر فنی صحیتی نمی کنم به هرحال آنها کمک های من بودند و من هم گفتم کار کنند. بالاخره باید یک نفر تیم را می گرفت اما در این خصوص حرفی نمی زنم. در این مدت اینقدر خسته شدم که از این کار پشیمان شدم. نباید با یک فرد فوتبالی اینطور رفتار می کردند . واقعا خسته شدم چون هم تیم داری کردم و هم اینکه هر روز هزار تا مشکل داشتم. قرار بود دادستانی تمام اموال آقای زنجانی را به شرکت نفت واگذار کند که با این وضعیت شرکت نفت هم راه آهن را نمی گیرد.
برچسب ها: استیلی
ارسال به دوستان
اجلاس انرژی بریکس در هند؛ فرصتی راهبردی برای بازگشت ایران به بازار جهانی نفت ایتالیا: در جنگ علیه ایران مشارکت نکردیم برنامه اعزام ارتش دانمارک به تنگه هرمز تماس تلفنی عراقچی - وزیر خارجه عمان / برنامه گفت‌وگو برای تعیین اداره آینده تنگه هرمز نفرین معبد مصری و مرگ تراژیک نویسنده ایرانی؛ جعفر خان از فرنگ برگشته (+صدا) سفر تیم کشتی فرنگی جوانان ايران به تایلند مسجد جامع بارزانی؛ سومین مسجد بزرگ جهان (+فیلم و عکس) نتانیاهو: نیروهای ما در جنوب لبنان باقی می‌مانند و آزادی عمل کامل دارند سرویس و تمام‌کنندگی بلای جان والیبال ایران تهران/ حضور مهران غفوریان در مراسم عزاداری ظهر عاشورا پیشنهاد افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی اعتبار کالابرگ برخی دهک‌ها روی میز دولت بیانیه پایانی نشست شورای همکاری خلیج فارس و آمریکا؛ حمایت از مذاکرات تهران-واشنگتن ایران ۰ - ۳ آمریکا/ طلسم باخت‌های تیم ملی والیبال شکسته نشد روز عاشورا در لرستان (عکس) ادعای نتانیاهو: ما هنوز وظایفی داریم که باید در ایران انجام شود/ از جنوب لبنان عقب‌نشینی نخواهیم کرد