فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۷۵۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۳ - ۱۹-۱۰-۱۳۹۳
کد ۳۷۵۴۵۷
انتشار: ۱۳:۱۳ - ۱۹-۱۰-۱۳۹۳

مرگ 3 نفر در تهران به دلیل گاز گرفتگی

 سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: شامگاه پنج شنبه حادثه گاز گرفتی در منزل جان سه نفر را گرفت.

جلال ملکی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: ساعت 18 و 42 دقیقه حادثه گازگرفتگی یک منزل واقع در بلوار ابوذر، خیابان بهشتی به سازمان آتش نشانی اعلام شد.

وی ادامه داد: ایستگاه 24 آتش نشانی به محل حادثه اعزام و پیش از رسیدن نیروهای آتش نشانی همسایه ها که از غیبت این خانواده نگران شدند با ورود به منزل آنها این سه تن را بی رمق یافتند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اظهارکرد: آتش نشانان این افراد را تحویل عوامل اورژانس دادند اما متأسفانه در این حادثه مرد 30ساله، همسر 25 ساله و پسر بچه شش ساله شان جان خود را از دست دادند.

ملکی خاطرنشان کرد: بررسی های نشان داد استفاده از دودکش آکاردئونی برای آبگرمکن دیواری، شیب منفی دودکش و عدم نصب کلاهک مناسب موجب نشت گاز و وقوع این حادثه شده است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: تهران ، گازگرفتگی
ارسال به دوستان
روز عاشورا در لرستان (عکس) ادعای نتانیاهو: ما هنوز وظایفی داریم که باید در ایران انجام شود/ از جنوب لبنان عقب‌نشینی نخواهیم کرد فرانسه چند راکتور هسته‌ای را از مدار خارج کرد شیخ نعیم قاسم: صبر ما معادلات را تغییر می‌دهد انگلیس ۳۸۰ میلیون دلار برای تامین سوخت هسته‌ای و کمک به اوکراین اختصاص می‌دهد نحوه ثبت اعتراض به احکام مستمری و دریافت غیرحضوری فیش حقوقی بازنشستگان تأمین اجتماعی هدف قرار گرفتن یک کشتی در جنوب شرق عمان وزارت دفاع عراق: انفجاری در انبار مهمات الحشد الشعبی رخ داده   از اتاقی ۹ متری تا باشگاهی برای رویاها؛ روایتی از 16 سالگی « کتابخانه روستایی فاطمه‌ها» معاون ترامپ: یادداشت تفاهم با ایران جلوی افزایش اختلاف ها را می گیرد رهبر انصارالله: حضور اسرائیل در سومالی‌لند را تحمل نمی‌کنیم پیام تسلیت و ابراز همدردی پزشکیان با دولت و ملت ونزوئلا در پی زلزله اخیر  مفقود شدن بیش از 21 هزار نفر در پی زلزله‌های ویرانگر ونزوئلا دمای هوا در استان بوشهر به مرز ۵۰ درجه رسید کوه خرافات ؛ افسانه ای که همچنان زنده است