فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۷۶۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۴ - ۲۲-۱۰-۱۳۹۳
کد ۳۷۶۱۲۲
انتشار: ۲۳:۰۴ - ۲۲-۱۰-۱۳۹۳
بیانیه ای در خصوص برد دو بر صفر برابر بحرین:

گروهبان قندلی هم بود می بُرد!(طنز ورزشی)

گروهبان قندلی هم بود می بُرد!(طنز ورزشی)
الف.راستگو

کلا ما برای فوتبال بحرین؛ احترام خاصی قائل هستیم. البته دلیل این احترام فوق العاده برای بحرینی ها، خودشان هستند که اینهمه فوتبالشان خوب و ایضا حرفه ای است!

دیروز برخی از روزنامه ها این ارادت خود را به فوتبال بحرین نشان دادند. مثلا روزنامه "مردم سالاری" تیم بحرین را "گربه سیاه زخم خورده" دانست و روزنامه "اسرار" هم از این تیم با عنوان "نماد ضد فوتبال عربی" یاد کرد! روزنامه "هفت صبح" هم دیروز چنین تیتری داشت: "ملاقات با حریف کوچک روی اعصاب همیشگی"

البته این ارادات امروز نیز ادامه داشت و روزنامه "ایران ورزشی" تیر خلاص را به بحرینی ها زد و نوشت: "شکار شغال"؛ فقط امیدواریم این ارادت در همین نقطه باقی بماند و یک وقت کار به جاهای باریک تر نرسد، بالاخره ما روزنامه رو می بریم خونه، خانواده می بینن!

***

کیروش همچین شاهکار هم نکرده!

چی؟! راست میگی؟! ایران برد؟! اون بیانیه رو بده من تا اون کلمه بحرین رو پاک کنم به جاش بنویسم قطر! ببین اگه پنجشنبه تیم باخت سریعا می فرستینش واسه خبرگزاری ها ... نه اصلا واستا! متن بیانیه رو یکم تغییر بدم:

"این همه پول دادیم به این آقای پول پرست! آخرش چی شد؟! فقط روی تاکتیک فردی گل زدیم! بعدشم؛ این تیم بحرین 14تا بازی تدارکاتی انجام داده بود، خب خسته بودن دیگه! اگه به جای کیروش، گروهبان قندلی هم مربی بود با این بازیکن های خوب می تونست شیش تا گل به بحرین بزنه! هی الکی هم کنار زمین داد میزد مثلا فکر کنیم خیلی غیرتیه! مرد بودن به این کارها نیست، تو اول دو روز حبس بکش بعد ادعای مردانگی کن!

بعدشم ایشون تیمش از دقیقه 70 تصادفی 2 بر صفر جلو افتاد! حالا چه کاری بود اینهمه به خودش و بازیکن ها فشار وارد کنه و اینهمه جیغ و داد کنه؟!

بعد از اینکه 2تا گل جلو افتادن باید اولا باید به بازیکن ها می گفت از این دقیقه به بعد کمی استراحت کنن و فقط زیر توپ بزنن و دوما اینکه باید خودش به جای تمرکز روی بازی بچه ها، کمی هم به تماشاگرها توجه می کرد و همراه با اون ها اقدام به انجام حرکات موزون در کنار زمین می کرد! نه اینکه تا دقیقه آخر هی داد بزنه سر بازیکن ها! یک مربی اینقدر پول پرست نمیشه تا واسه گل زدن های بیشتر حرص بزنه!

توضیح ضروری: اصلا و ابدا دیالوگ فوق مربوط به برخی از مربیان وطنی نیست!

برچسب ها: تیم ملی ایران
ارسال به دوستان
مرکز نیایش دانشگاه لنکستر؛ نماد معماری مدرن بریتانیا (+عکس) پاسخ دانش‌بنیان‌ها به چالش ذخیره‌سازی آب؛ حذف ۹۹.۹۹ درصد عوامل بیماری‌زا در مخازن آب هوش مصنوعی سمندر را چگونه موجودی می داند؟! (تصویری) کاخ سفید: ایالات متحده درهای پذیرش پناهجویان را برای همیشه می‌بندد مشهورترین مجری جهان طرفدار تیم ملی ایران هتل های روی آب در دل جنگ جهانی دوم؛ داستان عجیب شناورهای نجات لوفت وافه (+عکس) تقویت حضور دریایی آمریکا در منطقه آسیا-اقیانوسیه به بهانه مهار چین طبیعی یا غیرطبیعی؟ آنچه هر مردی باید درباره سلامت بیضه‌های خود بداند وال استریت ژورنال مدعی شد: ایران با حمله به کشتی سنگاپوری، توافق ترامپ را آزمود معماری فتوسنتز در خدمت هوای پاک شهرها (+عکس) خرابکاری ۲۰ میلیارد دلاری در پوشش ساخت «فیلم پورن»؛ چگونه اوکراین خط لوله نورد استریم را منفجر کرد؟ گروسی: تبادل اولیه برای بازرسی، با مقامات ایرانی انجام شده است چرا شرکت‌های هوش مصنوعی به استخدام فیلسوف‌ها روی آورده‌اند؟ افزایش کشته های زلزله ونزوئلا به ۲۳۵ نفر پیامک‌هایی با بیشترین میزان کلاهبرداری