فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۷۸۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۶ - ۰۲-۱۱-۱۳۹۳
کد ۳۷۸۰۱۰
انتشار: ۱۸:۰۶ - ۰۲-۱۱-۱۳۹۳

علیرضا قربانی با «شهرزاد» روی صحنه رفت

 علیرضا قربانی کنسرت «شهرزاد» را با اجرای آثار فردین خلعتبری روی صحنه برد.

به گزارش ایسنا، در کنسرت «شهرزاد» که از اول تا سوم بهمن‌ماه در برج میلاد تهران اجرا می‌شود، آثاری از فردین خلعتبری و همچنین بهنام ابوالقاسم روی صحنه نواخته خواهند شد.

در نخستین شب این کنسرت، قطعات «شب دهم»، «باران اگر ببارد»، «کنار تو هستم»، «ای باران»،‌ «عاشقی» و «زندگی» در بخش اول و همچنین قطعاتی مانند «شهرزاد»، «نرو»، «اهل جنون»، «پیمان‌شکن» و «مدار صفر درجه» در بخش دوم اجرا شدند.

همچنین یک بخش بداهه‌نوازی توسط سامان صمیمی (کمانچه) با آواز علیرضا قربانی علاوه بر قطعات بخش نخست، اجرا شد. این کنسرت در نیمه‌شب گذشته با اجرای قطعه‌ی «ارغوان» پایان یافت.

ارسال به دوستان
مدافع اسپانیا: رویای من بازی مقابل مسی در فینال جام جهانی است نگاهی به طراحی موزه سرالوس اثر آلوارو سیزا (+عکس) ادعای اسرائیل: ۶ عضو حزب الله را هدف قرار دادیم محاکمه روحانی حامی بشار اسد / شیخ حسون در لباس زندان و قفس متهم (+عکس) نمایش هلیکوپتر کبری با دندان های تیز در داکسفورد (+عکس) اعتراف دبیرکل ناتو؛ پای اروپا به جنگ علیه ایران باز شد نگین معماری مدرن کپنهاگ (+عکس) سازمان بین‌المللی دریانوردی عملیات تخلیه کشتی‌ ها از تنگه هرمز را متوقف کرد هشدار ایران درباره استفاده از مسیرهای دیگر در تنگه هرمز لیبرمن: نتانیاهو اسرائیل را به سوی جنگ داخلی می‌کشاند شغل رویایی دهه 80 میلادی؛ داستان خواندنی مشاوران تلفنی نینتندو (+فیلم و عکس) هشدار نهاد مدیریت بر آبراه خلیج فارس نسبت به تبعات تردد از مسیرهای غیرمجاز  اجلاس انرژی بریکس در هند؛ فرصتی راهبردی برای بازگشت ایران به بازار جهانی نفت ایتالیا: در جنگ علیه ایران مشارکت نکردیم برنامه اعزام ارتش دانمارک به تنگه هرمز