فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۷۸۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۶ - ۰۲-۱۱-۱۳۹۳
کد ۳۷۸۰۱۰
انتشار: ۱۸:۰۶ - ۰۲-۱۱-۱۳۹۳

علیرضا قربانی با «شهرزاد» روی صحنه رفت

 علیرضا قربانی کنسرت «شهرزاد» را با اجرای آثار فردین خلعتبری روی صحنه برد.

به گزارش ایسنا، در کنسرت «شهرزاد» که از اول تا سوم بهمن‌ماه در برج میلاد تهران اجرا می‌شود، آثاری از فردین خلعتبری و همچنین بهنام ابوالقاسم روی صحنه نواخته خواهند شد.

در نخستین شب این کنسرت، قطعات «شب دهم»، «باران اگر ببارد»، «کنار تو هستم»، «ای باران»،‌ «عاشقی» و «زندگی» در بخش اول و همچنین قطعاتی مانند «شهرزاد»، «نرو»، «اهل جنون»، «پیمان‌شکن» و «مدار صفر درجه» در بخش دوم اجرا شدند.

همچنین یک بخش بداهه‌نوازی توسط سامان صمیمی (کمانچه) با آواز علیرضا قربانی علاوه بر قطعات بخش نخست، اجرا شد. این کنسرت در نیمه‌شب گذشته با اجرای قطعه‌ی «ارغوان» پایان یافت.

ارسال به دوستان
الهام از طبیعت برای فتح مریخ ۱۹ کشوری که تاکنون میزبان جام جهانی فوتبال بوده‌اند (+ اینفوگرافیک) قانون «۲۰، ۲۰، ۲۰ » برای خشکی چشم دیجیتال چیست؟ صدرنشینی مقتدرانه هلند، صعود ژاپن و لبخند سوئد؛ پرونده گروه F بسته شد «‌تهرانی ها در مراسم ظهر عاشورا در سبزه میدان»؛ سال ‌1270(عکس) دنباله‌دار میان‌ستاره‌ای 3I/ATLAS احتمالا هم‌سن جهان اولیه است ۵ زن ریاضیدان که مرزهای علم و فناوری را جابه‌جا کردند(+عکس) ساحل عاج دیوار برلین را شکست/ صعود مقتدرانه ساحل عاج، اکوادر/ صدرنشینی متزلزل آلمان اگر خار پاشنه دارید و از درد آن عاجز شده‌اید، بخوانید «الکساندر گراهام بل» در کنار همسرش؛ سال 1281(عکس) آیا خودروهایی با رنگ مطلقا سیاه به واقعیت نزدیک می‌شوند؟(+عکس) فرمول‌بندی سقوط؛ آیا با نگاه به تاریخ می‌توان سرنوشت جوامع را پیش‌بینی کرد؟ فوت یک گردشگر در اثر ریزش تونل برفی ازنا تیراندازی در نزدیکی مسجد جامع سراوان مدافع اسپانیا: رویای من بازی مقابل مسی در فینال جام جهانی است