فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۷۹۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۸ - ۱۲-۱۱-۱۳۹۳
کد ۳۷۹۷۱۹
انتشار: ۱۲:۲۸ - ۱۲-۱۱-۱۳۹۳

ریزش مرگبار بهمن در پیست اسکی دربندسر

عصر ایران
این دو نفر در خارج از محدوده فنس کشی شده و در مکانی که علائم هشدار دهنده داشت در حال اسکی بودند که به یکباره بهمن سقوط می‌کند.
سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی از حادثه مرگبار ریزش بهمن در حوالی پیست اسکی دربندسر و کشته و مصدوم شدن 3 تن در این حادثه خبر داد.

حسن عباسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این حادثه گفت: ساعت 14:21 دقیقه عصر روز گذشته مرکز اورژانس  115 تهران از حادثه ریزش بهمن مطلع شد و بلافاصله دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه (حوالی پیست دربندسر) اعزام شد.

وی ادامه داد: در این حادثه 3 نفر اسکی باز در  خارج از محدوده پیست دربندسر در حال اسکی بودند که به یکباره دچار حادثه ریزش بهمن شدند که با همکاری اهالی دربندسر و حاضرین در پیست دو نفر از آنها از زیر بهمن خارج و تحویل عوامل اورژانس شدند که خوشبختانه پس از اقدامات اولیه پزشکی بهبود و به مراکز درمانی منتقل شدند.

عباسی اظهار داشت: پس از ساعاتی تلاش و جستجو نفر سوم نیز که آقایی21 ساله بود از زیر بهمن خارج شد که متاسفانه با وجود تلاش تکنسینهای اورژانس به زندگی مجدد بازنگشت.

فراموشی و سهل انگاری دوست باعث مرگ جوان 21 ساله شد

محسن تاجیک شهردار شمشک - دربندسر در خصوص جزئیات حادثه سقوط بهمن در حوالی پیست دربندسر به خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران گفت: ساعت 10:30 دقیقه صبح روز گذشته مسئولان محلی دربندسر و پیست از حادثه ریزش بهمن و در زیر برف ماندن دو نفر مطلع شدند و بلافاصله برای نجات آنها عملیات جستجو را آغاز کردند.

وی ادامه داد: این دو نفر در خارج از محدوده فنس کشی شده و در مکانی که علائم هشدار دهنده داشت در حال اسکی بودند که به یکباره بهمن سقوط می‌کند.

شهردار شمشک - دربندسر افزود: با حضور تیم‌های امداد و نجات هلال احمر، اورژانس115، مسئولان پیست شمشک دربندسر و اهالی یک نفر از این اسکی بازان از زیر برف خارج و تحویل عوامل اورژانس شد که خوشبختانه از مرگ نجات یافت و مجددا شروع به اسکی بازی کرد اما پس از گذشت 3 ساعت به مسئولان مراجعه کرد و اظهار داشت که یک نفر از دوستانش که همراه وی بود در زیر بهمن گرفتار شده است.

تاجیک با بیان اینکه بلافاصله با حضور سگ‌های زنده یاب هلال احمر و رد یابی از طریق مخابرات تلفن همراه فرد مفقود شده در همان حوالی ریزش بهمن ردیابی شد گفت: فرد مذکور را پس از تلاش فراوان از زیر برف خارج کردند که متاسفانه پس از تلاش 2 ساعته برای احیای وی مرگ جوان 21 ساله تایید شد.

 شهردار شمشک - دربندسر از اسکی بازان در خواست کرد در محدوده مجاز و فنس کشی شده اسکی کنند.
برچسب ها: ریزش بهمن ، پیست اسکی
ارسال به دوستان
پیشنهاد افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی اعتبار کالابرگ برخی دهک‌ها روی میز دولت بیانیه پایانی نشست شورای همکاری خلیج فارس و آمریکا؛ حمایت از مذاکرات تهران-واشنگتن ایران ۰ - ۳ آمریکا/ طلسم باخت‌های تیم ملی والیبال شکسته نشد روز عاشورا در لرستان (عکس) ادعای نتانیاهو: ما هنوز وظایفی داریم که باید در ایران انجام شود/ از جنوب لبنان عقب‌نشینی نخواهیم کرد فرانسه چند راکتور هسته‌ای را از مدار خارج کرد شیخ نعیم قاسم: صبر ما معادلات را تغییر می‌دهد انگلیس ۳۸۰ میلیون دلار برای تامین سوخت هسته‌ای و کمک به اوکراین اختصاص می‌دهد نحوه ثبت اعتراض به احکام مستمری و دریافت غیرحضوری فیش حقوقی بازنشستگان تأمین اجتماعی هدف قرار گرفتن یک کشتی در جنوب شرق عمان وزارت دفاع عراق: انفجاری در انبار مهمات الحشد الشعبی رخ داده   از اتاقی ۹ متری تا باشگاهی برای رویاها؛ روایتی از 16 سالگی « کتابخانه روستایی فاطمه‌ها» معاون ترامپ: یادداشت تفاهم با ایران جلوی افزایش اختلاف ها را می گیرد رهبر انصارالله: حضور اسرائیل در سومالی‌لند را تحمل نمی‌کنیم پیام تسلیت و ابراز همدردی پزشکیان با دولت و ملت ونزوئلا در پی زلزله اخیر