فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۸۳۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۲ - ۰۵-۱۲-۱۳۹۳
کد ۳۸۳۹۷۲
انتشار: ۰۸:۱۲ - ۰۵-۱۲-۱۳۹۳

شهاب حسینی: برنامه تلویزیونی اجرا نمی‌کنم

شهاب حسینی تاکید کرد که هیچگاه در برنامه‌ای به عنوان مجری حضور نخواهد داشت.

در پی انتشار اخباری مبنی بر اجرای برنامه‌ی ویژه‌ تحویل سال یکی از شبکه‌های تلویزیونی توسط شهاب حسینی‌، این بازیگر سینما ضمن رد این مطلب به ایسنا گفت: نوروز 94 اولین عیدی است که پدرم در میان ما نیست، به همین دلیل اصلا عید ندارم.

او که در سال‌های دور اجرای برنامه «اکسیژن» را برای نوجوانان بر عهده داشت،‌ افزود: در آینده هیچگاه روی استیج یا در تلویزیون برنامه‌ای را اجرا نمی‌کنم.

این بازیگر که فیلم «دوران عاشقی» علیرضا رئیسیان در سی و سومین جشنواره فیلم فجر را داشت، اما به دلیل درگذشت پدرش در نشست پرسش و پاسخ این فیلم و نیز مراسم اختتامیه شرکت نکرد، این روزها در حال بازی در سریال «شهرزاد» حسن فتحی است که برای پخش در شبکه نمایش خانگی آماده می‌شود.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: شهاب حسینی ، مجری
ارسال به دوستان
پوتین: غرب برای جنگ با روسیه آماده می‌شود تحریم‌های جدید آمریکا علیه کوبا جزئیات پیدا شدن دختر ۱۹ ساله نسیم‌شهری پس از ۱۰ روز روسیه: آماده‌ایم به ایران در توافق با آمریکا کمک کنیم حماس: اسرائیل به‌دنبال یک ساختار سیاسی جدید در غزه است حمله اسرائیل به جنوب لبنان همزمان با آغاز مذاکرات بیروت و تل‌آویو چمران: مترو رایگان راه‌حل نیست؛ اولویت واگن است / بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده با پروانه رایگان اصول مهم عکاسی ماکرو برای آغاز / توصیه هایی برای شروع با گوشی هوشمند جزئیات مسیرهای تشییع پیکر شهید در تهران و مشهد اعلام شد ماهی اوپاه را تا به حال دیده‌اید؟ یک استثنا در دنیای ماهی ها(+عکس) انتخاب داور فینال جام جهانی برای دیدار حساس ایران و مصر سقوط مردِ آرام؛ چرا کی‌یر استارمر دو سال پس از فتح تاریخیِ قدرت ناچار به استعفا شد؟ تعدیل گسترده پیش‌بینی قیمت جهانی طلا توسط دویچه بانک برنامه فعالیت میادین میوه و تره‌بار و مراکز عرضه دام در تاسوعا و عاشورا تریبون‌های پرهزینه