فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۸۶۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۶ - ۱۷-۱۲-۱۳۹۳
کد ۳۸۶۲۵۱
انتشار: ۱۴:۲۶ - ۱۷-۱۲-۱۳۹۳

برق گرفتگی جان دو نفر را در اهواز گرفت

مدیرروابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: دو مامور پیمانکاری برق صبح یکشنبه در اهواز بر اثر برق گرفتگی جان خود را از دست دادند.

مقصود حق شناس یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این حادثه در ساعت 9 و 24 دقیقه در منطقه زیتون کارمندی اهواز اتفاق افتاد.

وی افزود: فوت شدگان که از ماموران پیمانکاری برق بودند هنگام کار، براثر برخورد با کابل های فشار قوی دچار برق گرفتگی شدند و جان خود را از دست دادند.

جزییات بیشتری از این حادثه در دست نیست.
برچسب ها: برق گرفتگی ، اهواز
ارسال به دوستان
افزایش جمعیت یارانه‌بگیران به ۷۳ میلیون نفر جزئیات گزارش بانک مرکزی از کاهش رشد اقتصادی در سال ۱۴۰۴ دیدار و گفت و گوی پزشکیان با فرمانده ارتش پاکستان چرا تفاهم‌نامه ایران و آمریکا در بهترین زمان ممکن امضا شده است؟ پوتین: غرب برای جنگ با روسیه آماده می‌شود تحریم‌های جدید آمریکا علیه کوبا جزئیات پیدا شدن دختر ۱۹ ساله نسیم‌شهری پس از ۱۰ روز روسیه: آماده‌ایم به ایران در توافق با آمریکا کمک کنیم حماس: اسرائیل به‌دنبال یک ساختار سیاسی جدید در غزه است حمله اسرائیل به جنوب لبنان همزمان با آغاز مذاکرات بیروت و تل‌آویو چمران: مترو رایگان راه‌حل نیست؛ اولویت واگن است / بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده با پروانه رایگان اصول مهم عکاسی ماکرو برای آغاز / توصیه هایی برای شروع با گوشی هوشمند جزئیات مسیرهای تشییع پیکر شهید در تهران و مشهد اعلام شد ماهی اوپاه را تا به حال دیده‌اید؟ یک استثنا در دنیای ماهی ها(+عکس) انتخاب داور فینال جام جهانی برای دیدار حساس ایران و مصر