فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۸۶۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۲ - ۱۹-۱۲-۱۳۹۳
کد ۳۸۶۶۷۴
انتشار: ۱۷:۳۲ - ۱۹-۱۲-۱۳۹۳

زایمان زن ۶۱ ساله در تهران!

زن ۶۱ ساله‌ای نوزاد خود را در یکی از بیمارستان‌های تهران به دنیا آورد.

به گزارش تسنیم معصومه لباف، پزشک متخصص زنان بیمارستان بهمن گفت: خانم 61 ساله‌ای با تخمک اهدایی توانسته است به مدت 9 ماه جنین را در رحم خود رشد دهد و در حال حاضر این نوزاد از طریق سزارین به دنیا آمد.

او ادامه داد: حال عمومی نوزاد و مادرش خوب است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: زایمان ، سزارین
ارسال به دوستان
وزارت خارجه آمریکا: روبیو از فردا راهی خاورمیانه می‌شود زلزله رودبار و جام جهانی 36 سال قبل ؛ تاثیر فوتبال در دو فیلم عباس کیارستمی «هفته قوه قضاییه؛ بازخوانی الگوی مواجهه با رسانه‌ها» 5 نکته درباره مذاکرات ایران و آمریکا در سوئیس / از سود تهران تا شهرت "بورگن اشتاک" وزیر خارجه قطر: مذاکرات فنی میان ایران و آمریکا ادامه دارد تحلیل گاردین از نمایش درخشان ایران و درخشش بیرانوند بهره‌برداری از دو چاه جدید در پارس جنوبی با رکورد حفاری هیئت مذاکره کننده به تهران بازگشت تأثیر توافق ایران و آمریکا بر شکوفایی اقتصاد دیجیتال پاکستان: سفر پزشکیان به اسلام‌آباد درباره تلاش‌های دیپلماتیک اخیر است سردار حسن‌زاده: تمام مقدمات برای برگزاری مراسم تشییع پیکر رهبری شهید پیش‌بینی شده است محسنی اژه‌ای: برخی افراد با بی‌توجهی سخنانی بر زبان می‌رانند که دشمن را خیالاتی می‌کند اعلام تعطیلی تهران در روز تشییع رهبر شهید انقلاب صادرات ۳۶ میلیون بشکه نفت ایران از ژوئن ۲۰۲۵ ثبت شد افزایش قیمت گاز طبیعی در اروپا به دلیل تهدیدات ترامپ علیه ایران