فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۸۸۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۰ - ۲۸-۱۲-۱۳۹۳
کد ۳۸۸۳۵۵
انتشار: ۲۳:۱۰ - ۲۸-۱۲-۱۳۹۳

خاکپور: به 3 دلیل به ورزشگاه آزادی رفتم

عصر ایران
سرمربی تیم فوتبال امید در مورد حضورش در ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی نفت و الشباب توضیحاتی داد.

سرمربی تیم فوتبال امید در مورد حضورش در ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی نفت و الشباب توضیحاتی داد.

به گزارش فارس، محمد خاکپور در خصوص حضورش در ورزشگاه آزادی و تماشای مسابقه نفت و الشباب عربستان گفت: بعد از 20 سال به عنوان تماشاگر به ورزشگاه آزادی رفتم و یک مسابقه فوتبال را به طور کامل تماشا کردم.

وی افزود: حضور من در ورزشگاه آزادی سه دلیل داشت. اول اینکه از نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا حمایت کنم‌ و خوشحالم که در نهایت هم بازی با پیروزی تیم نفت همراه شد. دوم به خاطر علیرضا منصوریان که با توجه به عهد اخوت سال‌ها قبل پدران ما در خانه خدا، پسر عمو خوانده من است و سوم به خاطر دیدن بازی ارسلان مطهری بازیکن تیم امید که خوشبختانه عملکرد خوبی هم داشت و گلزنی کرد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: خاکپور
ارسال به دوستان
سازمان بین‌المللی دریانوردی عملیات تخلیه کشتی‌ ها از تنگه هرمز را متوقف کرد هشدار ایران درباره استفاده از مسیرهای دیگر در تنگه هرمز لیبرمن: نتانیاهو اسرائیل را به سوی جنگ داخلی می‌کشاند شغل رویایی دهه 80 میلادی؛ داستان خواندنی مشاوران تلفنی نینتندو (+فیلم و عکس) هشدار نهاد مدیریت بر آبراه خلیج فارس نسبت به تبعات تردد از مسیرهای غیرمجاز  اجلاس انرژی بریکس در هند؛ فرصتی راهبردی برای بازگشت ایران به بازار جهانی نفت ایتالیا: در جنگ علیه ایران مشارکت نکردیم برنامه اعزام ارتش دانمارک به تنگه هرمز تماس تلفنی عراقچی - وزیر خارجه عمان / برنامه گفت‌وگو برای تعیین اداره آینده تنگه هرمز نفرین معبد مصری و مرگ تراژیک نویسنده ایرانی؛ جعفر خان از فرنگ برگشته (+صدا) سفر تیم کشتی فرنگی جوانان ايران به تایلند مسجد جامع بارزانی؛ سومین مسجد بزرگ جهان (+عکس) نتانیاهو: نیروهای ما در جنوب لبنان باقی می‌مانند و آزادی عمل کامل دارند سرویس و تمام‌کنندگی بلای جان والیبال ایران تهران/ حضور مهران غفوریان در مراسم عزاداری ظهر عاشورا