فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۸۹۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۲ - ۱۰-۰۱-۱۳۹۴
کد ۳۸۹۲۵۰
انتشار: ۱۹:۲۲ - ۱۰-۰۱-۱۳۹۴

برگزاری نشست فنی ایران و آمریکا

  ایرنا - نشست فنی- سیاسی ایران و آمریکا ساعت 16 به وقت محلی - 18 و 30 به وقت تهران - در بوریواژ آغاز شد.

در این جلسه علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی و ارنست مونیز وزیر انرژی امریکا و نیز سید عباس عراقچی و مجید تخت روانچی معاونان وزیر امور خارجه، وندی شرمن معاون وزیر خارجه آمریکا و هلگا اشمید معاون هماهنگ کننده سیاست خارجی اتحادیه اروپا حضور دارند.

پیش از این، معاونان وزیران خارجه ایران و امریکا با یکدیگر مذاکره کردند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: ایران ، آمریکا ، مونیز
ارسال به دوستان
صادرات صنایع دفاعی و هوافضایی ترکیه به 6.7 میلیارد دلار رسید سقوط طلا به زیر ۴۰۰۰ دلار؛ پایین‌ترین سطح از آبان ۱۴۰۴ نجات یک قلاده شغال گرفتار در استخر نفتی در امیدیه ادعاهای جدید نتانیاهو: کار اسرائیل در لبنان تمام نشده است/ به ایران اجازه هسته ای شدن نمی دهم آمریکا فعالیت سفارت خود در کویت را از سر گرفت هشدار تازه اروپا به ایرلاین‌ها؛ از آسمان ایران و لبنان دوری کنید وقتی VPN محترم می شود! آغاز فاز جدید تغییر کتاب‌های ابتدایی پارکوهی هارطونیان، کتاب‌شناس درگذشت حماس: آماده واگذاری کامل حکمرانی غزه به «کمیته ملی» هستیم زیدآبادی: این صلح از جنس نزاع قدرت نبود! ابراهیم رضایی: تنگه هرمز را با مذاکره فتح نکردیم که با مذاکره واگذار کنیم وزیر نفت: بر مبنای تفاهم‌های تحریمی با طرف آمریکایی، مسیر خود را ادامه می‌دهیم قالیباف در دیدار با رئیس مجلس ترکیه: هیمنه پوشالی آمریکا در جنگ اخیر فرو ریخت راه‌اندازی کلاس‌های جبرانی تابستانی برای دانش‌آموزان/ آموزش رایگان به نیازمندان